26 תשובות
כי אני שחור.
זה לא לכל השחורים?ממתי זה מילה שרק אפרו אמריקאים אומרים
^זה כן
נכון. הם יהודים, הם אפילו לא אתיופיים.
הם שייכים לעם ישראל, לא לעם האתיופי שמורכב אך ורק מנוצרים (שגם ניסו להשמיד את היהודים באתיופיה).
משמע, יהודים יוצאי אתיופיה לא יכולים להגיד את זה בדיוק כמו ששאר היהודים לא.
הם שייכים לעם ישראל, לא לעם האתיופי שמורכב אך ורק מנוצרים (שגם ניסו להשמיד את היהודים באתיופיה).
משמע, יהודים יוצאי אתיופיה לא יכולים להגיד את זה בדיוק כמו ששאר היהודים לא.
אנונימית
שואל השאלה:
מתמיד כי האפלייה הייתה כלפי האפרו אמריקאים בלבד. שום אתיופי לא עבר את זה באותה תקופה שום אתיופי לא היה עבד
מתמיד כי האפלייה הייתה כלפי האפרו אמריקאים בלבד. שום אתיופי לא עבר את זה באותה תקופה שום אתיופי לא היה עבד
אנונימית
אפרו אמריקיים באים גם מאתיופיה
לקחו עבדים מכל אפריקה,גם אתיופים^^
למה לא?, כולם יכולים להגיד "nigger"... לאסור מילה לשימוש לכל העולם חוץ מקבוצה קטנה לא יגרום לה להעלים.
בטח שאפריקאים יכולים להגיד
מעולם לא שמעתי אתיופים שטוענים כך...
אבל אולי הם מזדהים עם אפרו-אמריקאים (ולרוב מתכוונים לעבדים שנלקחו לאמריקה ממרכז ומערב אפריקה. ממש לא מאתיופיה...לכן אתם יכולים לראות שבשיח האפרו-אמריקני, חלקם לא רואים בייצוג אתיופי כייצוג "שחור" בכלל)
בעקרון, אני נגד איסור על שימוש במילים מסויימות. במיוחד כשהמון מילים פוגעניות אחרות כן מותרות חופשי ובאופן פורמלי.
ולגבי מה שנאמר כאן על עמים...
אז אין הבדל גנטי בין אתיופי יהודי לאתיופי נוצרי. זה בדיוק אותו dna
אבל אולי הם מזדהים עם אפרו-אמריקאים (ולרוב מתכוונים לעבדים שנלקחו לאמריקה ממרכז ומערב אפריקה. ממש לא מאתיופיה...לכן אתם יכולים לראות שבשיח האפרו-אמריקני, חלקם לא רואים בייצוג אתיופי כייצוג "שחור" בכלל)
בעקרון, אני נגד איסור על שימוש במילים מסויימות. במיוחד כשהמון מילים פוגעניות אחרות כן מותרות חופשי ובאופן פורמלי.
ולגבי מה שנאמר כאן על עמים...
אז אין הבדל גנטי בין אתיופי יהודי לאתיופי נוצרי. זה בדיוק אותו dna
הנ וורד זה מילה שרק שחורים יכולים להגיד כי זה היה הכינוי שחהם
למה לבנים חושבים שמישהו צריך לתת להם דין וחשבון
"למה שחורים חושבים שצריך להביא להם דין וחשבון"
ה-n וורד זה כמו מילת ה-כ שלא יפה להגיד
אין איסור על המילה הזאת לא כתוב את זה בשום חוק וניגרים זה עם שגר בניגריה אז שבטח שלא יהיה על זה איסור
שואל השאלה:
^ איך לא. תראי את התגובות פה
אתיופים שולפים את האנ וורד בזמן שהם לא קשורים
^ איך לא. תראי את התגובות פה
אתיופים שולפים את האנ וורד בזמן שהם לא קשורים
אנונימית
^אובססיבי
ניגה
חתיך, עובדה שאוסרים על השם הפרטי של אל מסויים, רק בגלל המאמינים. ואוסרים זאת ברוב האתרים ובכל מקום. ממש השתקה מטורפת.
גם מתוך חוסר הבנה של איזכור שווא
גם מתוך חוסר הבנה של איזכור שווא
אנונימית
יש מילים שאנשים בעלי כוח חזק בחברה כפו על כולם לא להשתמש בהם. עובדה שמחקו אותי בכל פעם שכתבתי יהו..
כי כולם צבועים, מורעלים ורעים.
כי כולם צבועים, מורעלים ורעים.
אנונימית
פליקסו, אתם עונים למזרחיים כאילו הם אשכנזים. תמיד. ולאשכנזים כאילו הם אירופאים .
זה משליך את הפשע של המזרחיים על אשכנזים וזה לא הוגן.
אתה יכול להמציא שעברת גזענות ע"י אשכנזים, כי זה הכי נוח. אבל בפועל עברת גזענות ע"י מזרחיים מעדות ערב..
זה משליך את הפשע של המזרחיים על אשכנזים וזה לא הוגן.
אתה יכול להמציא שעברת גזענות ע"י אשכנזים, כי זה הכי נוח. אבל בפועל עברת גזענות ע"י מזרחיים מעדות ערב..
אנונימית
אני עברתי גם מאשכנזים וגם ממזרחים.
אבל בטח את אשכנזייה שמכחישה , אז את מנסה לעקם את המציאות
אבל בטח את אשכנזייה שמכחישה , אז את מנסה לעקם את המציאות
פליקסו, למה נדמה לך שכל מי שלא שחוק הוא לבן?
להזכירך, זו ממש לא מדינה לבנה. זו מדינה מזרח תיכונית של ערבים ויהודים ערבים. לרבים מהם עור בהיר, אבל הם לא נחשבים לבנים, אז תפסיקו לקרוא למזרחיים לבנים. וגם חלק מהאשכנזים לא נחשבים לבנים.
להזכירך, זו ממש לא מדינה לבנה. זו מדינה מזרח תיכונית של ערבים ויהודים ערבים. לרבים מהם עור בהיר, אבל הם לא נחשבים לבנים, אז תפסיקו לקרוא למזרחיים לבנים. וגם חלק מהאשכנזים לא נחשבים לבנים.
אנונימית
זה שאשכנזים לא נחשבים אירופאיים לא אומר שהם לא לבנים
ולרוב אנשים ממזרח התיכון לא מחשבים את עצמם כלבנים כי מבחינתם(ובכללי רוב הזמן מבחינת החברה) לבנים זה אנשים מאירופה. אבל זה לא אומר שהם לא לבנים
ממש ממש לא נכון מה שכתוב למעלה אמרו את ה n word גם באפריקה כל העבדות התחילה באפריקה באמריקה זה רק כשאנשים היגרו וצחקו עליהם אבל מה שבאמת התחיל ממנו המילה הזו זה אפריקה !
באותו הנושא: