7 תשובות
לא כזה אוהבת אותה...
אנונימית
ישלה קול יפה.. זהו.
זמרת קומבינה
הים בסדר חמודה כזאת
היא מוושלמת♥
שהיא יפה ויש לה קול נחמד:)
אני מצטערת בפני כל מי שאוהב אותה,
אבל יש לה קול של ילד בן 5 עולה באש, שמחרבן בדרך עליה, והיא צריכה לסתום ולא לשיר יותר, כי היא מכערת את המוזיקה, והיא פשוט נבלה מטומטמת!
אנונימי