5 תשובות
לחייך לאנשים, זה כבר יעשה את שלו
לא לשאול בסטיפס זה דבר ראשון
שואל השאלה:
למה לא
למה לא
אנונימית
זה היה בכללי בצחוק אבל תדברי עם אנשים מחוץ לסטיפס ככה תוכלי להכיר
אם את מתחת 15 לא מומלץ
תכירי מהבית ספר מיציאות עם חברות מהאינסטה או שתתחילי עם מישהו יש לך 90 אחוז הצלחה
תכירי מהבית ספר מיציאות עם חברות מהאינסטה או שתתחילי עם מישהו יש לך 90 אחוז הצלחה
באותו הנושא: