6 תשובות
תקני גז פלפל חזק
נורמלי לגמרי גם אני הייתי פעם ככה, תסתובבי איפה שיש אנשים וכוחות ביטחון ככה תוכלי להרגיש בטוחה ולסמוך עליהם שיעשו את העבודה כמו שצריך.
כן זה נורמלי שאת מפחדת
היי יקרה,
קראתי את השיתוף שלך והיה לי חשוב להגיב..
אני פה להגיד - שזה בסדר לפחד לפעמים. נשמע שהאלימות ברחובות ממלאת אותך חששות..
אולי גורמת לך ללחץ.. אולי גם לבלבול..

יקירתי, אני יכול רק לדמיין לעצמי כמה קשה זה עבורך.. ואיך זה גורם לך להרגיש..
מתאר לעצמי שזה לא פשוט בשבילך.. זה בטח לא קל להרגיש ככה..

אני רוצה לשתף אותך שאני מתנדב בסה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
יש לנו בסה"ר צ'אט אנונימי ואישי, הזמין לכולםן.
מזמין אותך לשלוח לנו הודעה(:
נשמח לעמוד לצידך, לתמוך ולהפיג מעט את החששות שמציפים אותך.

מחכים לך.
שלך,
מתנדב סה"ר.
^מלשינים סתמו תפה