5 תשובות
אם אתה משלים את החומר באנגלית, אז זה לא רע.
זה ממש לא רע, אני גם ככה.
מה שכן אנגלית זה מקצוע חשוב אז הייתי ממליץ לך להשקיע בה בשביל עצמך, לא בשביל ציונים, כי מאוד חשוב לדעת אנגלית.
לא רע, אתה פשוט לא טוב באנגלית. אבל מאוד מומלץ להשקיע באנגלית כי זה כיף לדעת אנגלית
אתה מסוגל לקבל גם באנגלית, פשוט בגלל שאתה חושב שאתה לא תצליח בגלל זה, אני גם לא טוב באנגלית וקיבלתי ציון ממש גבוה ואני בא השנה להשלים ל-5 יחידות. תיקח בחינות בגרות ותלמד את כל המילים עם הפירוש שלהם שנמצאים בטקסטים ובשאלות ואתה תצליח, בהצלחה.