3 תשובות
אם לא תלמדי את תכשלי במבחן!
לכי ללמוד כדי שתוכלי להרשים את אמא בציונים!
הי הי הי הי
אז אם לא תלמד בתיכון לא תיהיה אקדמאי
אם לא תיהיה אקדמאי לא תיהיה לך עבודה
לא תיהיה לך עבודה לא יהיה לך כסף
לא יהיה לך כסף לא תיהיה לך אישה
לא תיהיה לך אישה לא יהיה לך ילד
אם לא יהיה לך ילד לא תיהיה לך שמחה

אבל עזוב אני רץ רחוק מידי ואני חושב כו**ומו איזה כיף להיות חיי
^הרגת
אנונימית