6 תשובות
אני בנתב"ג כרגע
שומעת מוזיקה
אני שמח שברזיל הפסיקה לקרואטים החתיכים
אנונימי
שואל השאלה:
.
.
אנונימי
כי אני לא עייפה
בהלם מזה שאכפת לך מזה