8 תשובות
אמא היקרה
אמא
אנונימי
אה למה? בכל מקרה "אמא"
שואל השאלה:
כי אני קורא לה המלכה שלי וגיליתי דלא הרבה בנים קוראים לאימא שלהם בסטייל הזה אלא רק אימא והרגשתי נבוך
כי אני קורא לה המלכה שלי וגיליתי דלא הרבה בנים קוראים לאימא שלהם בסטייל הזה אלא רק אימא והרגשתי נבוך
אמא
לא רואה בעיה בלקרוא ככה לאמא שלך ואל תרגיש נבוך זה נחמד
אמא
אל תהייה כמו כולם המלכה שלי זה מושלם
אנונימית
באותו הנושא: