10 תשובות
לא
לא, לא מפריע לי..
הם כותבים ככה זה לא אמור לעניין אותך.
הם כותבים ככה זה לא אמור לעניין אותך.
זה לא מפריע לי
פעם הייתיי כותבת את זה כשלא היה לי מנ להגיד
פעם הייתיי כותבת את זה כשלא היה לי מנ להגיד
אף פעם לא ראיתי מישהו שמדבר ככה. אני כן לפעמים משתמש בהברה הזאת כשאני מבין דברים שלא הבנתי קודם, נגיד
"אוו הבנתי" וזה לא ממש מעצבן.
"אוו הבנתי" וזה לא ממש מעצבן.
לא ממש מפריע, מציק שאני לא תמיד מבינה מה הם מתכוונים בזה.
שואל השאלה:
^^למשל מישהי מקודם ענתה על שאלה של מישהי "הוו בהצלחה" ולמה ההוו כאילו מה את מנסה להיות
^^למשל מישהי מקודם ענתה על שאלה של מישהי "הוו בהצלחה" ולמה ההוו כאילו מה את מנסה להיות
אנונימית
"oh" זאת הברה, לא שום דבר מיוחד.
למה שיהיה לי קשה עם זה או שזה יגעיל אותי
סהכ הוו
זה גם לא קשור לאנימה בשום צורה
סהכ הוו
זה גם לא קשור לאנימה בשום צורה
מה קשור אנשי אנימות?
באותו הנושא: