10 תשובות
לא, לא מפריע לי..
הם כותבים ככה זה לא אמור לעניין אותך.
זה לא מפריע לי
פעם הייתיי כותבת את זה כשלא היה לי מנ להגיד
אף פעם לא ראיתי מישהו שמדבר ככה. אני כן לפעמים משתמש בהברה הזאת כשאני מבין דברים שלא הבנתי קודם, נגיד
"אוו הבנתי" וזה לא ממש מעצבן.
4AM
לא ממש מפריע, מציק שאני לא תמיד מבינה מה הם מתכוונים בזה.
שואל השאלה:
^^למשל מישהי מקודם ענתה על שאלה של מישהי "הוו בהצלחה" ולמה ההוו כאילו מה את מנסה להיות
אנונימית
"oh" זאת הברה, לא שום דבר מיוחד.
4AM
למה שיהיה לי קשה עם זה או שזה יגעיל אותי
סהכ הוו
זה גם לא קשור לאנימה בשום צורה
מה קשור אנשי אנימות?