11 תשובות
לא.
לא אתחיל כי אני לא רוצה קשר עם אנשים
לא, אני אחכה שהוא יתחיל
הן לא יתחילו לפחות רובן
תלוי
כנראה שלא, אולי רק אם אנחנו מכירים קצת אז אני איזום
כנראה שלא
יש מצב אני סתם אתחיל לדבר איתו רגיל טבל לא אבקש אינסטגרם או מספר או משהו
לא
אין לי אומץ
אין לי אומץ
אנונימית
לא, ראיתי ככ הרבה גברים שהם בול הטעם שלי ומה שאני מחפשת אבל פשוט לא היה לי אומץ/דרך/הזדמנות להתחיל
תלוי איך התלבשתי וכמה אומץ יש לי באותו יום. בדרך כלל האלה בחדכ נרקיססטים וסטוציונרחם רצח ובכלל לא ישימו עליך
באותו הנושא: