5 תשובות
שואל השאלה:
^ כן ראיתי ורציתי לבכות ובן דוד שלי הדפוק שמח מזה
אנונימית
עפו מהמונדיאל :(
כןן גם אני עוד שנייה כבר בכיתי היה לי כל כך עצוב לראות את ההפסד ואת כל השחקנים בוכים!
שואל השאלה:
:(
אנונימית