11 תשובות
^ בחייאת "אל תגיד לי" שאתה מאלה שאומרים "הילד שלי" ו"צעיר"
יש כללים מאוד ברורים מה עושים עם צעירים..
עצוב אבל כן
שואל השאלה:
ברור שנכדים חח בגלל זה שאלתי אני משתחררת באוג 23 ורוצה לדעת אם מרגיש להם קרוב:)
אנונימית
מרגישה את הסוף?
מספיק עם הקרינג'יות הזאת ולך אין זכות בכלל לדבר שץ בנות לרוב כולה שנתיים ואם את עומדת לסיים סימן שאת כנראה שנה וארבע גג אולי שנה ושש
לדעתי ירידות פזם צריכות להיות שמורות לכאלה שבקרבי שעושים שנתיים ושמונה וגם אז לא בקול רם כי נמאס לי כבר מהמסורת המאוסה הזאת וכו כך שכל השאר (פחות משנתיים ולא שירות שנתיים ושמונה) אולי שיהיה להם איזה החרגה שיגידו בינם לבין עצמם כדי שהשאר לא ישמעו
(וגם אז רק אם זה ממש חזק מהם)
ומה אני עושה? קרבי.
שים למי יתייחסה התגובה וגם אתה עד שלא תעבור את רף השנתיים "שתוק" וגם אז חח
אין לך זכות לומר לי לשתוק
אבל זה המצב הנתון/קיים מה לעשות