6 תשובות
כן זה ממש הגיוני
כן, כמובן
אפשרי,עם ניהול זמן לעבודה וזמן ללימודים
כן. אני אגש לפסיכומטרי החודש ואני עובדת במשרה מלאה. להגיד שזה קל? ממש לא. להגיד שתמיד אתה לומד אחרי העבודה? גם לא תמיד. אבל אם אתה מושיב את עצמך ואומר יאללה נעשה את המיטב ממה שאפשר אז בסדר. וזה בסדר לקחת הפסקות וזה בסדר לא ללמוד כל יום . ולפעמים אין הרבה מוטיבציה אבל צריך לזכור שזה בשביל עצמך ושאף אחד לא רוצה לעשות את המבחן הזה יותר מפעמים חח
פעם ראשונה שניגשתי הייתה בספטמבר, עבדתי תוך כדי אבל הפסקתי כי חשבתי שזה ישנה משהו. בתכלס הגישה שלך והעשייה שלך עושה הכל. גם כשלא עבדתי , ורק למדתי זה חא היה הבדל מהותי בשעות הלמידה, אולי פה ושם.
בהצלחה
פעם ראשונה שניגשתי הייתה בספטמבר, עבדתי תוך כדי אבל הפסקתי כי חשבתי שזה ישנה משהו. בתכלס הגישה שלך והעשייה שלך עושה הכל. גם כשלא עבדתי , ורק למדתי זה חא היה הבדל מהותי בשעות הלמידה, אולי פה ושם.
בהצלחה
גם אני עובדת ולומדת גם למתמטיקה וגם לפסיכומטרי זה לא קל אבל אני הורדתי ימי עבודה ומשלבת את שניהם, מה שמחזיק אותי זה שזה רק כמה חודשים בודדים 3,4 להיות בלחץ וזהו
אנונימית
בסדר- כן.
מומלץ? לא .
פסיכומטרי זה משהו שעדיף אם אפשר לתת לו את 110% מתשומת הלב כי זה מבחן די קשה וההכנה אליו די אינטנסיבית ולעבוד תוך כדי יכול להסיט את תשומת הלב שלך וגם להפחית מהזמן שיש לך ללמוד אז אלא אם את אחת שקולטת חומר קשה ממש בקלות אני לא ממליצה.
מומלץ? לא .
פסיכומטרי זה משהו שעדיף אם אפשר לתת לו את 110% מתשומת הלב כי זה מבחן די קשה וההכנה אליו די אינטנסיבית ולעבוד תוך כדי יכול להסיט את תשומת הלב שלך וגם להפחית מהזמן שיש לך ללמוד אז אלא אם את אחת שקולטת חומר קשה ממש בקלות אני לא ממליצה.
באותו הנושא: