14 תשובות
כן
כן
כןן אבל לא מוגזם כזה בקטנה
אישיות
אני צוחקת מהתגובות
כן
כן, חזה וישבן. שומן בטני פחות
גם אופי זה דבר שחולף
אנונימי
חרא על אנשים שכותבים אופי!! ברור שזה הכי חשוב אבל חלאס הבנאדם שאל על חיצוניות..
^^^^אתה יודע שאי אפשר שלמישהי יהיה תחת וחזה גדול בלי שיהיה לה שומן בבטן ובכללי בשאר הגוף כן?
חדמש.
כאילו שמנות?
יעני מלאות קצת... מה זה אומר לתפוס?
אנונימי
אופי
באותו הנושא: