10 תשובות
שואל השאלה:
חחח מה הכוונה
העליון זה ווליום, האמצעי זה טון(שמן/יותר חד) וזה מיועד לפיקאפ של הצוואר/פיקאפ צוואר פלוס אמצע, והתחתון זה אותו דבר רק שזה לפיקאפ גשר/פיקאפ גשר פלוס אמצע. הידית זה וואמי וזה גורם לרעד של הנוטים(מוריד טונים)
כפרה עלייך, דחוף סט-אפ
שואל השאלה:
הכפתורים ששם והידית הזו
מזתומרת הסבר על גוף הגיטרה? וזה צורת גוף stratocaster
סט אפ מומלץ לעשות כל מינימום חצי שנה, וזה כלול החלפת מיתרים, יישור צוואר, ניקוי גיטרה, סידור אקשן(גובה המיתרים ביחס לצוואר, סידור חיווט
בבקשה
שואל השאלה:
לא נגעתי בה איזה שנה, ועכשיו החלטתי לחזור לנסות לנגן עליה
אז ממליץ לך להביא אותה למישהו שמתעסק בסט אפים
שואל השאלה:
סבבה, תודה :)