10 תשובות
כן ברור
ברור מה
עם חברות מהבית ספר כן, היינו יושבות תמיד ביחד.
עם חברות אחרות לא.
אכן כן
אבל אין לי חברים :'(
תלוי אם נסיעה ארוכה או קצרה
אם הינו ביחד לפני אז כן, אם סתם נפגשנו בתחנה/באוטובוס אז בדרכ לא
אם הנסיעה ארוכה אז לא
תלוי אם בא לי מרחב או שבא לי לדבר
כן