50 תשובות
כל הכיסא היה מלא בדם והייתי בבית ספר בשיעור
אנונימית
הייתי בבית של חברה והמים לא ירדו עד הסוף.. ואבא שלה נכנס אחריי..
אהמ אחד הבנים גילה שהייתי במחזור בגלל שהיה לי דם על הכיסא ולמזלי הוא לא סיפר את זה לאף אחד כי הוא היה החבר הכי טוב שלי וכל הזמן הוא היה יורד עליי על זה וזה קרה לפני שנה
כל הכיסא דם מול סבא שלי הוא היתקשר לאמבולנס❤❤❤❤
הלכתי לסרט עם חברות וכשהסרט הסתיים קמתי וראיתי את כל הכיסא מלא בדם והייתי עם ג'ינס לבן!!!
אנונימית
הייתי אצל ידיד טוב שלי בבית שלן עם חברים וישבנו אצלו על הספה במשך איזה שעתיים, וליכלתי את הספה שלהם והספה שלהם בצבע שמנת כזה אז ממש ראו את זה אבל במזל זה הבית של ידיד טוב שלי אז כאילו ראה את זה ופשוט אחרי שכולם יצאו החוצה הוא הביא לי תחתונים מכנסיים ופד מאחותו וניקה את הכתם.
אבל זה היה ממש פאדיחה שידיד שלי ראה את זה
אבל זה היה ממש פאדיחה שידיד שלי ראה את זה
אנונימית
למזלי לא הייתה לי ומקווה שלא תהיה
למזלי לא קרה לי בלי עין הרע
למזלי לא קרה לי ומקווה שלא יקרה
וואי האמת לא קרה לי כלום אבל היה לי כתמים אדומים על החצאית וכולם חשבו שזה מחזור
קניתי בדיוק טייץ מחטב של שיין והוא הגיע לי אז שמתי אותו פעם ראשונה כי היה שיעור ספורט ולא ידעתי שקיבלתי ואז עשינו כל מיני תרגילים ומסתבר שהיה לי כתם ענק עם מלא דם אבל כאילו ממש מלא ואז מישהי צרחה בקול "קיבלת!"
למזלי אנחנו בספורט לא עם הבנים אבל אחר כל פשוט ברחתי לשירותים וכולם ראו את הכתפ
למזלי אנחנו בספורט לא עם הבנים אבל אחר כל פשוט ברחתי לשירותים וכולם ראו את הכתפ
אנונימית
לא קרה לי אף פעם פדיחת מחזור
לא היה לי משהו טפי טפי טפי
סיפור מחזור ראשון
נסעתי לחברה פעם ראשונה עם עוד שתי חברות והיא גרה בעיר אחרת נכנסתי לשירותים וכל האסלה הייתה דם ולא הצלחתי להעביר את המים היא הביאה לי דים אמרה מזל טוב ועזרה לי אבל זה היה כל כך מביך
ואז לא היה לי מחזור ארבעה חודשים והיה פסח היינו בליל הסדר אצל סבתא שלי ועוד איזה חמש דודים וחמש עשרה בני דודים חלק מהמשפחה המורחבת קמתי לשירותים ואז אמא שלי רצה אחרי שכל הכיסא פלסטיק שישבתי עליו ניהיה מלא בדם לבשתי שמלה שחורה אז לא ראו עלי אבל כל המשפחה שלי ראתה שכל הכיסא פלסטיק ניהיה דם
ואז גם לא שמתי את הפד טוב ונרדמתי במיטה של דוד שלי והסדין היה לבן וניהיה כתם ענק
הפסח הכי מביך שהיה לי בחיים
נסעתי לחברה פעם ראשונה עם עוד שתי חברות והיא גרה בעיר אחרת נכנסתי לשירותים וכל האסלה הייתה דם ולא הצלחתי להעביר את המים היא הביאה לי דים אמרה מזל טוב ועזרה לי אבל זה היה כל כך מביך
ואז לא היה לי מחזור ארבעה חודשים והיה פסח היינו בליל הסדר אצל סבתא שלי ועוד איזה חמש דודים וחמש עשרה בני דודים חלק מהמשפחה המורחבת קמתי לשירותים ואז אמא שלי רצה אחרי שכל הכיסא פלסטיק שישבתי עליו ניהיה מלא בדם לבשתי שמלה שחורה אז לא ראו עלי אבל כל המשפחה שלי ראתה שכל הכיסא פלסטיק ניהיה דם
ואז גם לא שמתי את הפד טוב ונרדמתי במיטה של דוד שלי והסדין היה לבן וניהיה כתם ענק
הפסח הכי מביך שהיה לי בחיים
לא קרה מקווה שגם לא יקרה
פעם אחת המחנכת שלי שלחה לי הודעה " למה את לא מגיעה " אז אמרתי לה שיש לי מבחן ואני צריכה ללמוד ואז היא אמרה שמורידים לי במבחן 15 נקודות אז עשיתי צילום מסך ושלחתי לחברה שלי צילום מסך בכיתוב איזה כלבה , ואחרי כמה שניות אני שמה לב ששלחתי את זה למורה שלי שהיתה מחוברת
זה היה בהתחלה ואבא שלי לא ידע שקיבלתי מחזור והוא פשוט נכנס לשירותים בזמן שהחלפתי וזה היה כל כך מביך
עכשיו הוא לא מעז לפתוח לי את הדלת
עכשיו הוא לא מעז לפתוח לי את הדלת
בבית ספר
הגעתי הביתה ואז ראיתי שיש לי כתם על החצאית (חצאית אפורה)
למזלי הגקט שקשרתי הסתיר חצי
הגעתי הביתה ואז ראיתי שיש לי כתם על החצאית (חצאית אפורה)
למזלי הגקט שקשרתי הסתיר חצי
לא יודעת אם זה נחשב כפאדיחה אבל שנה שעברה היה לי מחזור ואז היה לי התכווצות נוראית בכיתה ואני התכווצתי על הרצפה מרוב כאב ובכיתי...
הלכתי כמובן לשירותים להירגע
הלכתי כמובן לשירותים להירגע
אנונימית
בכיתה ז באתי עם טייץ לבן שחור כזה (הרוב לבן. אני יודעת, נורא מביך.)
וזו הייתה הפעם הראשונה שלי שקיבלתי מחזור ואני הייתי כלכך נבוכה אבל זה היה מצחיק בטירוף.
וזו הייתה הפעם הראשונה שלי שקיבלתי מחזור ואני הייתי כלכך נבוכה אבל זה היה מצחיק בטירוף.
טפו טפו חמסה חמסה לא קרה ולא תקרה
למזלי
למזלי
אנונימית
רק היום לקחתי פד בתוך השרוול ובדרך החוצה הוא נפל לי ( זה היה האחרון שלי) ואז ילד בשכבה מעל לקח אותו ,שאל של מי , אמרתי שלי אז הוא ברח איתו והייתי צריכה לצעוק עליו ועוד ילדה אמרה לו שזה שלי ולהחזיר לי את זה ונראה לי שכל המסדרון ראה את זה , פסדר קורה ממשיכים בחיים
אנונימית
אני וחבר שלי צפינו בסרט וישבתי עליו וכל המכנס שלו היה דם
אנונימית
הייתי בת 11 בקמפינג עם משפחה וחברים של ההורים והמשפחות שלהם. הייתי עם בגד ים לבן וכולו התמלא בדם- המחזור הראשון שלי ולא הבאתי שום דבר וכולם היו בנים
אנונימית
היה לי מרוץ שדא והמכנס שלי היה מלא בדם כולל המושב שלי בהסעה לא יודעת אם שמו לב אבל היה מביך רצתי עדיין (קרה היום אופס..חח)
ופעם אחת באמצע שיעור בחוץ ישבנו על ספספל מעץ ושיחקנו הרוח נושבת ועברתי מקום כמה פעמים ואז מישהי מהכיתה שאלה של מי הדם הזה ואז הבנתי שזה היה שלי
ופעם אחת באמצע שיעור בחוץ ישבנו על ספספל מעץ ושיחקנו הרוח נושבת ועברתי מקום כמה פעמים ואז מישהי מהכיתה שאלה של מי הדם הזה ואז הבנתי שזה היה שלי
קראתי לילד מהכיתה (לא חבר, ילד סנוב כזה) אבא
אנונימית
אבל פעם הייתי באימון עם חליפה של האימון (אומנות לחימה לא יגיד איזו) והמכנס לבן
והיה לי כתם דם ממש ממש קטן לא יודעת אם ראו בכלל אבל מאז אני כול הזמן מסתכלת על האחורה של המכנס ולא יכולה להפסיק עם זה
והיה לי כתם דם ממש ממש קטן לא יודעת אם ראו בכלל אבל מאז אני כול הזמן מסתכלת על האחורה של המכנס ולא יכולה להפסיק עם זה
אנונימית
קיבלתי את המחזור הראשון באמצע בת מצווה של חברה ולא הייתי אם פד או תחתונית או משהו. אבל זו לא פאדיחה כי אף אחד לא ידע
עבדתי בחופש הגדול בצהרון וקייטנה של ילדים בגן ויום אחד הקדים לי המחזור בשבוע וחצי ולא ידעתי שאני אקבל , אז ישבתי עם כמה ילדים בכיסאות לעשות יצירה ואז הגיע סוף שעת היצירה אז היה צריך לנקות את כל הכיסאות והסייעת ( סייעת צעירה )ניקתה את כל הכיסאות מכל הצבעים שהיו עליהם ורק אחרי שהבאתי לה את הכיסא שמתי לב שיש שם דם והיא ניקתה את זה וזה לא התנקה כמו האחרים אז היא הריחה את זה והסתכלה עליי ואז רק קלטתי מה קרה והייתי ככ ככ מובכת . התפטרתי באותו היום
נראלי זה הדבר הכי מביך שקרה לי
נראלי זה הדבר הכי מביך שקרה לי
הכיסא היה בדם והייתי בארוחה עם המשפחה המורחבת
אנונימית
הזמנו עם חברים וידידות מקדונלדס לבית
ראיתי שנשאר קצת קטשופ על הספה וליקקתי
והיה לזה טעם מוזר
ראיתי שנשאר קצת קטשופ על הספה וליקקתי
והיה לזה טעם מוזר
אנונימי
זה לא כזה מביך אבל הייתי בארגנטינה עם אבא שלי ואשתו וקיבלתי ואז הייתי צריכה לבקש מאבא שלי את הפדים שלי ואחרי זה כשהלכתי לישון הלכתי עם תחתוני מחזור וכשקמתי כל המיטה הייתה דם וגם המכנס
אצלי זה היה השיא
הייתי במחזור אצל בני דודים שלי וחברה שלי גם באה איתי
והחלפתי פד וזרקתי לפח בשירותים
הכלב שלהם הוציא את הפד מהשירותים וחברה שלי קולטת אותו מסתובב עם פאקינג פד בפה
זה היה נורא
הייתי במחזור אצל בני דודים שלי וחברה שלי גם באה איתי
והחלפתי פד וזרקתי לפח בשירותים
הכלב שלהם הוציא את הפד מהשירותים וחברה שלי קולטת אותו מסתובב עם פאקינג פד בפה
זה היה נורא
שנה שעברה הייתי שלוש שיעורים עם אותו פד מהבוקר כשקמתי. היינו בהקבצה עם כמעט כל הכיתה והתאמנו על הצגה והייתי צריכה לשבת על שולחן בסצנה הזאת וזאת סצנה של יותר חמש דקות וכל פעם חזרנו עליה כי מישהי צחקה וכו' אז הייתי חצי שעה על השולחן וכשקמתי כל השולחן היה דם ממש שלולית לא צוחקת וחברנ שלי הביאה לי ג'קט ואחת הביאה לי מגבונים ונייר ואני בטראומה מאז וכל שתי שיעורים אני מחליפה
הייתי בכיתה ושקמתי כל הצכנס שלי והכיסא שלי היה דם
וזה היה הקבוצות אז זה לא היה במקום הישיבה הקבוע שלי אז
לקחתי את הכיסא ולא היה נייר לנקות את הכיסא אז השתמשתי בנייר שהיה בפח ונקיתי
למזלי היה לי ג'קט
כמו מטומטצת
וזה היה הקבוצות אז זה לא היה במקום הישיבה הקבוע שלי אז
לקחתי את הכיסא ולא היה נייר לנקות את הכיסא אז השתמשתי בנייר שהיה בפח ונקיתי
למזלי היה לי ג'קט
כמו מטומטצת
עשיתי ביביסיטר וישבתי עם הילדה לצייד בשולחן והכיסאות הקטנים שלה וכל השורט שלי היה דם שקמתי וגם הכיסא לא ידעתי מה לעשות
הכיסא שלי בכיתה התלכלך מדם
כל הכיסא של הבריכה היה דם ואז מישהי אמרה וואי הכל ארטיק (זה היה עם מים ונראה כמו ארטיק וורוד )
אנונימית
קניון... גינס לבן.... ובום מחזור לע הבנתי מה כולם מסתכלים לי על התnת
הייתי תורנית בניקיון כיתה והיה שיעור מחנך והוא ביקש ממני לנקות אז ניקיתי את *כל* הכיתה כשכולם יושבים שם ואז באתי להתיישב ואחת החברות פתאום קלטה ואמרה לי שיש לי כתם ואז רצתי לשירותים להחליף מכנס
היה שיעור אזרחות והיה סוף היום וידעתי שאחרי השיעור אני לא אספיק להחליף פד ואז יהיה לי כתם עד שאגיע הביתה אז ביקשתי מהמורה ללכת לשירותים והוא לא הסכים לי ואמר לי שאני מתרצת ואז צרחתי עליו אני במחזור אני במחזור אתה רוצה שאביא לך את הפד כהוכחה או משהו?? ופשוט יצאתי למרות שלא הסכים לי ואז שמעתי את כל הכיתה צועקת עליו (ליטרלי כל הכיתה) תן לה לצאת כבר היא במחזור
היו עוד מלא אבל שכחתי אותם ואותי סה דווקא משעשע ופחות מביך אבל בסדר
אוקי עכשיו נזכרתי בסיפור ממש מצחיקק
אני בדיוק קולטת שקיבלתי והלכתי לשירותים כדי להתקלח ואז לשים פד
והיה לי כתם על המכנס והחלטתי לנקות כשאצא מהמקלחת
ואחותי הקטנה (7) הייתה צריכה לקחת משהו מהשירותים והיא נכנסה ואני שכחתי בכלל מהמכנס אז הסכמתי לה להיכנס
היא ראתה את הדם ורצה לאמא שלי ואמרה לה שיורד לי דם ושנפצעתי וממש נלחצה וזה
ואז אמא שלי הסבירה לה שזה משהו שקורה לכל הבנות מהגיל שלי ושזה בסדר
אבל זה ממש הצחיק אותי כשהיא סיפרה לי על זה
היה שיעור אזרחות והיה סוף היום וידעתי שאחרי השיעור אני לא אספיק להחליף פד ואז יהיה לי כתם עד שאגיע הביתה אז ביקשתי מהמורה ללכת לשירותים והוא לא הסכים לי ואמר לי שאני מתרצת ואז צרחתי עליו אני במחזור אני במחזור אתה רוצה שאביא לך את הפד כהוכחה או משהו?? ופשוט יצאתי למרות שלא הסכים לי ואז שמעתי את כל הכיתה צועקת עליו (ליטרלי כל הכיתה) תן לה לצאת כבר היא במחזור
היו עוד מלא אבל שכחתי אותם ואותי סה דווקא משעשע ופחות מביך אבל בסדר
אוקי עכשיו נזכרתי בסיפור ממש מצחיקק
אני בדיוק קולטת שקיבלתי והלכתי לשירותים כדי להתקלח ואז לשים פד
והיה לי כתם על המכנס והחלטתי לנקות כשאצא מהמקלחת
ואחותי הקטנה (7) הייתה צריכה לקחת משהו מהשירותים והיא נכנסה ואני שכחתי בכלל מהמכנס אז הסכמתי לה להיכנס
היא ראתה את הדם ורצה לאמא שלי ואמרה לה שיורד לי דם ושנפצעתי וממש נלחצה וזה
ואז אמא שלי הסבירה לה שזה משהו שקורה לכל הבנות מהגיל שלי ושזה בסדר
אבל זה ממש הצחיק אותי כשהיא סיפרה לי על זה
שבאמצע שהדרכתי היה לי כתם של מחזור על המכנס
יצאתי עם כיזה מישהו
(לא הייתי אמורה לקבל מחזור)
וישבנו לאכול כזה בלנדוור
ואז אני מתחילה להרגיש שאני יושבת וכזה משהו רטוב מתחתיי
ואני קמה ויש לי כתם של דם על המכנס
ועל הכיסא שישבתי עליו
(לא הייתי אמורה לקבל מחזור)
וישבנו לאכול כזה בלנדוור
ואז אני מתחילה להרגיש שאני יושבת וכזה משהו רטוב מתחתיי
ואני קמה ויש לי כתם של דם על המכנס
ועל הכיסא שישבתי עליו
לא בת, אבל מורה שאלה איתי שאלה , ובמקום לשלוח לילדה שמדבר איתה מה הזונה הזאת רוצה ממני שלחתי למורה והיא ראתה
אוקיי אתה לא בת אבל מה הקשר של הפאדיחה למחזור?
אנונימי
היום בשיעור השני היינו בכיתה אחרת כי היו צריכים את הכיתה שלנו להרצאה אז היינו בכיתה ז' ובאתי לשבת על אחד הכיסאות ואני קולטת שכל הכסא דם אז אני וחברה שלי עברנו שולחן
אני הולכת במחנה והיה אמור להגמר לי המחזור
וזז לי הפד
ואני רואה שאנשים מסתכלים מדי פעם ולא מבינה על מה
ואז מישהי מהשבט שאלה אותע
תגידי **** את במחזור?
ומסתבר שהיה כתם על החצאית
וזז לי הפד
ואני רואה שאנשים מסתכלים מדי פעם ולא מבינה על מה
ואז מישהי מהשבט שאלה אותע
תגידי **** את במחזור?
ומסתבר שהיה כתם על החצאית
כשאני קוראת פה את המקרים אני מבינה ששלי לא כזה נורא אבל בכל זאת נורא.
באתי ליום עבודה רגיל לחלוטין.
הייתה לי הפסקה והלכתי לשבת במחסן בכיסא שם.. כשהסתיימה ההפסקה קמתי וחזרתי לעבודה
אחרי כמה דקות אני קולטת את המנהלת שלי באה לכיווני ושואלת אם קיבלתי מחזור
הייתי כזה, אני אמורה לקבל למה?
והיא אמרה לי שאחת העובדות קראה לה כי היה דם על הכיסא.
ישר רצתי לשירותים וראיתי שכל התחתונים שלי דם. וגם הגינס. המזל שלי שזה היה גינס שחור אז לא בלט ובגלל זה גם לא ממש ידעתי והרגשתי
בכל מקרה המנהלת שלי לא הפסיקה לחפור לי שאני צריכה להגיע עם תחבושות ושזה לא אחראי מצידי שלא שמתי לב ושיש פה נשים וזה בסדר אבל לשים לב וכו וכו
מביך בטירוף. התפטרתי שבוע אחרי לול
באתי ליום עבודה רגיל לחלוטין.
הייתה לי הפסקה והלכתי לשבת במחסן בכיסא שם.. כשהסתיימה ההפסקה קמתי וחזרתי לעבודה
אחרי כמה דקות אני קולטת את המנהלת שלי באה לכיווני ושואלת אם קיבלתי מחזור
הייתי כזה, אני אמורה לקבל למה?
והיא אמרה לי שאחת העובדות קראה לה כי היה דם על הכיסא.
ישר רצתי לשירותים וראיתי שכל התחתונים שלי דם. וגם הגינס. המזל שלי שזה היה גינס שחור אז לא בלט ובגלל זה גם לא ממש ידעתי והרגשתי
בכל מקרה המנהלת שלי לא הפסיקה לחפור לי שאני צריכה להגיע עם תחבושות ושזה לא אחראי מצידי שלא שמתי לב ושיש פה נשים וזה בסדר אבל לשים לב וכו וכו
מביך בטירוף. התפטרתי שבוע אחרי לול
^^^^^^^^ השני קרה לי כמה פעמים
קשה לספור
בינתיים אין לי ומקווה שזה ישאר ככה
באותו הנושא: