3 תשובות
שואל השאלה:
ושכחתי להגיד אני גרה באשדוד ולנו מכונית יותר אז שיהיה קרוב כיאילו ל רובע ח' או ט'
וזה מזה דחוף אז עזרה פליז! ואין לנו ליד הרופה ביסלי במבה ודורטוס וכל זה..
ושכחתי להגיד אני גרה באשדוד ולנו מכונית יותר אז שיהיה קרוב כיאילו ל רובע ח' או ט'
וזה מזה דחוף אז עזרה פליז! ואין לנו ליד הרופה ביסלי במבה ודורטוס וכל זה..
כן, אם הם כשרים לפסח
כן אמור להיות ליד הקופה
באותו הנושא: