3 תשובות
שואל השאלה:
ושכחתי להגיד אני גרה באשדוד ולנו מכונית יותר אז שיהיה קרוב כיאילו ל רובע ח' או ט'
וזה מזה דחוף אז עזרה פליז! ואין לנו ליד הרופה ביסלי במבה ודורטוס וכל זה..
כן, אם הם כשרים לפסח
כן אמור להיות ליד הקופה