5 תשובות
יש אנשים שעוברים ביא.. נראלי זה יהיה סבבה
שואל השאלה:
תודה לכםם.ןן
אני אדבר עם המורה שלי על זה
אנונימית
תעברי הם לא הספיקו הרבה זה לא קשה להשלים בכלל
שואל השאלה:
ביולוגיה וכימיה^
אני רוצה לעבור מכימיה ולהחליף במקום זה לפיזיקה
אנונימית
אני עברתי מגמה בסוף יא
השאלה אם את מסולגת להשלים הרבה חומר בזמן קצר ופיזיקה זה לא קל