5 תשובות
יש אנשים שעוברים ביא.. נראלי זה יהיה סבבה
שואל השאלה:
תודה לכםם.ןן
אני אדבר עם המורה שלי על זה
תודה לכםם.ןן
אני אדבר עם המורה שלי על זה
אנונימית
תעברי הם לא הספיקו הרבה זה לא קשה להשלים בכלל
שואל השאלה:
ביולוגיה וכימיה^
אני רוצה לעבור מכימיה ולהחליף במקום זה לפיזיקה
ביולוגיה וכימיה^
אני רוצה לעבור מכימיה ולהחליף במקום זה לפיזיקה
אנונימית
אני עברתי מגמה בסוף יא
השאלה אם את מסולגת להשלים הרבה חומר בזמן קצר ופיזיקה זה לא קל
השאלה אם את מסולגת להשלים הרבה חומר בזמן קצר ופיזיקה זה לא קל
באותו הנושא: