8 תשובות
אולי האוזניים שלך לא רגילות לאוזניות
זה כואב בגלל שזה ממש קרוב לאוזן ממש חזק. תנסה אולי לשמוע יותר חלש או לעשות הפסקות מידי פעם וזה בסופו של דבר יעבור אל תדאג
ייתכן שהאוזניות אינן מתאימות לאוזן שלך, מה שגורם לאי נוחות. אולי תרצה לנסות להשתמש בקצות אוזניות בגדלים שונים כדי לראות אם זה עוזר בהתאמה ובנוחות. ייתכן גם שאתם מרכיבים את האוזניות יותר מדי זמן, מה שעלול לגרום לאי נוחות. באופן כללי, מומלץ לעשות הפסקות ולתת מנוחה לאוזניים בעת שימוש באוזניות לפרקי זמן ממושכים.
שואל השאלה:
איך יכול להיות שאני לא מרכיב נכון? איך לדעת אם אני מרכיב נכון?
שואל השאלה:
מה הכוונה פרקי זמן ממושכים? 40 דקות זה נקרא?
שואל השאלה:
איפה אפשר למצוא קצות אוזניים קטנות יותר?
שואל השאלה:
תענו לי בבקשה אני חייב עזרה
גמלי זה קרה בהתחלה אבל האוזניים שלי התרגלו