4 תשובות
בילבת אותי אבל נראלי שזה בסדר אם תכתבי את זה נכון
כשתסיימע את הספר שלחי את השם אני אקרא :)
דיבור בגוף ראשון לא של הדמות הראשית?
זה בסדר.
מעבר בין מספר כל יודע למספר גיבור זה פחות טוב.
בטח שזה בסדר, רק תזכרי לכתוב היטב כל פרק או כל התחלת קטע באיזו נקודת מבט מדובר. יש ספרים שממש כותבים כותרת משנה. נקודת המבט של ______