6 תשובות
שואל השאלה:
לא טוב^
זה פוגע בעצמות
אנונימית
קנאקים לא פוגעים בכלום
זה לא פוגע בכלום כל עוד זה לא מלווה בכאב
זה סך הכול גזים שמצטברים ואז מתפוצצים
כל עוד זה בסדר ולא פוגע בך פיזית אז תמשיכי
לא רואה סיבה שתפסיקי
זה לא פוגע בשום דבר למה שלא תעשי?