3 תשובות
אני באותו מצב כמוך- שמעת על מישהו שקיבל תשובה חיובית? אולי כולם קיבלו על בסיס מקום פנוי?
שואל השאלה:
שנה שעברה בת דודה שלי התקבלה על תנאי מקום פנוי לאופק, והיא אמרה שהיא היחידה שהתקבלה על תנאי מקום פנוי במחזור שלה.. אז או שהיא הייתה ראשונה ברשימת המתנה והתמזל מזלה, או שמי שהיה לפניה ברשימה חתם ויתור..
אבל כן זה עניין של מזל בתכלס
את רוצה את התפקיד או ששוקלת לחתום ויתור? ומתי קיבלת הודעה על זה שאת על תנאי מקום?
אני ממש מקווה לטוב
שנה שעברה בת דודה שלי התקבלה על תנאי מקום פנוי לאופק, והיא אמרה שהיא היחידה שהתקבלה על תנאי מקום פנוי במחזור שלה.. אז או שהיא הייתה ראשונה ברשימת המתנה והתמזל מזלה, או שמי שהיה לפניה ברשימה חתם ויתור..
אבל כן זה עניין של מזל בתכלס
את רוצה את התפקיד או ששוקלת לחתום ויתור? ומתי קיבלת הודעה על זה שאת על תנאי מקום?
אני ממש מקווה לטוב
שואל השאלה:
אבל כן שמעתי על כאלה שקיבלו ישר תשובה חיובית
אבל כן שמעתי על כאלה שקיבלו ישר תשובה חיובית
באותו הנושא: