10 תשובות
תודה איזה מתוק אתה.
גם אתה
גם אתה
"חחח"
חיחיחיחי תודה לך נסיכי
ריאקשן של לב ותכתבי לו תודה גם אתה
תרשמי לו :
"גם אתה"
"גם אתה"
איזה שטויות באמת ^
מסכים איתך ^^
לא להגיב
"אני יודעת" תכתבי תהיי קשה להשגה לא תהיי קשה להשגה ירד לו ממך בשניות
ממש לא שטויות חוויתי את זה על בשרי כל כך הרבה פעמייפ
באותו הנושא: