2 תשובות
כן
רק אם זה בקבוקים עם נוזלים בפנים מעל 100 סמ"ק (נגיד בקבוק גדול של מסיר איפור/ בושם/ דיאודורנט) עדיף לשלוח במטען כי לפעמים לא יתנו להעלות את זה
רק אם זה בקבוקים עם נוזלים בפנים מעל 100 סמ"ק (נגיד בקבוק גדול של מסיר איפור/ בושם/ דיאודורנט) עדיף לשלוח במטען כי לפעמים לא יתנו להעלות את זה
נראלי שכן
באותו הנושא: