התחברות
הרשמה
נכנסתי להזמנה שלי בשיין ורשום שזה נשלח הכוונה היא שזה כבר אצלי ??או שעדין שולחים אותה..
7 בדצמבר 2022, 17:06
זמן
2 תשובות
בתהליך
*
*Sunflower
בתהליך שליחה
א
אנ!ניMית
באותו הנושא:
היי אתמול עשיתי הזמנה בשיין והיום ראיתי שזה נעבר להגדרה "נשלח"
הגיוני שעשיתי הזמנה לפני יומיים בשיין וזה עדיין מעבד אותה והיא לא נשלחה?
אם בשיין נכנסתי להזמנות שלי ורשום שהיא נשלחה והחבילה בדרך תוך כמה זמן היא תגיע בערך?
מהרגע שרשום בשיין שההזמנה נשלחה, תוך כמה זמן זה מגיע?
שעשיתי את ההזמנה בשיין זה כתב לי "מעבד" ועכשיו שראיתי כתוב " נשלח" מזתומרת נשלח ?
היי הזמנתי בשיין ורשום לי שזה במרכז המיון מה זה אומר ?
בנות דחוף, ,איך מבטלים הזמנה בשיין שכבר נשלחה?
מי שמבין בשיין או הזמין הזמנתי ביום ראשון (19.7) משלוח אקספרס ובאותו יום במעקב היה רשום שההזמנה נשלחה עם חברת אקסלוט עוד כמה זמן אמור להגיע לי החבילה?
הזמנתי הזמנה בשיין לפני יומיים לפורים רשום שיגיע 2-4 למרץ זה באמת יגיע בזמן לדעתכם?
ההזמנה שלי בשיין על נשלח מה זה אומר?
אם ההזמנה בשיין על נשלח אז עוד כמה זמן זה יגיע בערך?