6 תשובות
אם זה לא היה אטום אז רצוי שלא
אם יש לה טעם שהוא בסדר והיא הייתה סגורה הייתי אוכלת וגם ככה קר בחוץ
תריחי את זה
אם יש לזה ריח מוזר אז אל תאכלי
אם הריח בסדר אז תנסי לאכול ולוודא שהטעם גם טוב
קר בחוץ אז תקחי קצת ואם טוב תמישכי
תריחי לפניי