6 תשובות
אם זה לא היה אטום אז רצוי שלא
לא כדאי
אם יש לה טעם שהוא בסדר והיא הייתה סגורה הייתי אוכלת וגם ככה קר בחוץ
תריחי את זה
אם יש לזה ריח מוזר אז אל תאכלי
אם הריח בסדר אז תנסי לאכול ולוודא שהטעם גם טוב
אם יש לזה ריח מוזר אז אל תאכלי
אם הריח בסדר אז תנסי לאכול ולוודא שהטעם גם טוב
קר בחוץ אז תקחי קצת ואם טוב תמישכי
תריחי לפניי
תריחי לפניי
באותו הנושא: