8 תשובות
לא
כן
לא יודעת.. כאילו אם את מרגישה שזה נכון לך אז תלכי על זה.
לפי דעתי זה הפרש די גדול אבל אני לא אומרת שזה נורא.
אנונימית
תחשבי קודם כל אם זה נכון לך ואם לא יפריע לך המקומות השונים שאתם נמצאים בהם בחיים כי אתם ככל הנראה בפרק זמן שונה ובתקופה אחרת אחד מהשני, אם את חושבת שתצליחו להתגבר על זה אז לכי על זה לאהבה אין גיל