29 תשובות
כן תתרחקי מהם
אם את קונה לי אוכל ב15 אני אביא לך 2
אחלה דיל תכלס
אחלה דיל תכלס
א. אוכל בקפטיריה עולה 2 שקל ?? אני בטוח שיותר
וב. אם זה היה עולה 2 שקל היו צריכים לתת לך ישר
וג....את לא נערת משלוחים
וב. אם זה היה עולה 2 שקל היו צריכים לתת לך ישר
וג....את לא נערת משלוחים
אנונימי
שואל השאלה:
לא הם ביקשו שאני אקנה להם פיתה פלאפל זה עולה 13 (הם רצו שניים) ובתמורה הם יתנו לי 2 שקל
לא הם ביקשו שאני אקנה להם פיתה פלאפל זה עולה 13 (הם רצו שניים) ובתמורה הם יתנו לי 2 שקל
אנונימית
את סתומה או שאת משחקת אותה סתומה ?
ברור שמנצלים אותך
ברור שמנצלים אותך
אנונימית
טוב זה ספאם
אנונימי
או שיש לה בעיה בשכל
או שזה ספאם
או שזה ספאם
אנונימית
הם די מנצלים אבל זה שווה
לא חארות מנצלים אותך
שואל השאלה:
מה ספאם אני שואלת כי גם חברות שלי אמרו לי שיצאתי פריירית יאללה אנונימי זה שלך יש חיים משעממים לא בעיה שלי
מה ספאם אני שואלת כי גם חברות שלי אמרו לי שיצאתי פריירית יאללה אנונימי זה שלך יש חיים משעממים לא בעיה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
פעם אחרונה שאני שואלת פה משהו בסטיפס איכ אנשים מסריחים
פעם אחרונה שאני שואלת פה משהו בסטיפס איכ אנשים מסריחים
אנונימית
חחח את עושה את עצמך מפגרת או מה ?
אם זה אמיתי מרחמת עלייך
יצאת שפוטה של שני נערים שניצלו אותך וגם יצחקו עלייך מאחורי הגב
מי רץ כמו שפוט לחנות לקנות אוכל מהכסף האישי שלו לשני אנשים שהוא לא מכיר בשביל שיחזירו לו אחר כך אגורה ?
בחיי את מפגרת שנואשת לתשומת לב
אם זה אמיתי מרחמת עלייך
יצאת שפוטה של שני נערים שניצלו אותך וגם יצחקו עלייך מאחורי הגב
מי רץ כמו שפוט לחנות לקנות אוכל מהכסף האישי שלו לשני אנשים שהוא לא מכיר בשביל שיחזירו לו אחר כך אגורה ?
בחיי את מפגרת שנואשת לתשומת לב
אנונימית
תלוי, כנראה
שואל השאלה:
טוב כפרות טוב יש דרך לענות על שאלות יחסרי כבוד
טוב כפרות טוב יש דרך לענות על שאלות יחסרי כבוד
אנונימית
בואי שנייה נעשה מתמטיקה
את שילמת 13
הם הביאו לך 2
זאת אומרת שאת שילמת 11
עד כאן בסדר?
עכשו אם את פשוט רוצה להיות נחמדה ולשלם עליהם 11 שקל זה בסדר , גם אני לפעמים משלמת על אנשים מנחמדות.
אם הם גרמו לך לחשוב שזאת עסקה הם עובדים עלייך כי כמו שחישבנו בהתחלה את יוצאת בהפסד של 11 שקלים
וללא קשר ל2 שקל אם כל הזמן מבקשים ממך לשלם עליהם זה ניצול ולכן ממליצה לך להתרחק מהם
או שפעם הבאה תדרשי החזר מלא זאת אומרת את משלמת 13 ומקבלת *13* חזרה
את שילמת 13
הם הביאו לך 2
זאת אומרת שאת שילמת 11
עד כאן בסדר?
עכשו אם את פשוט רוצה להיות נחמדה ולשלם עליהם 11 שקל זה בסדר , גם אני לפעמים משלמת על אנשים מנחמדות.
אם הם גרמו לך לחשוב שזאת עסקה הם עובדים עלייך כי כמו שחישבנו בהתחלה את יוצאת בהפסד של 11 שקלים
וללא קשר ל2 שקל אם כל הזמן מבקשים ממך לשלם עליהם זה ניצול ולכן ממליצה לך להתרחק מהם
או שפעם הבאה תדרשי החזר מלא זאת אומרת את משלמת 13 ומקבלת *13* חזרה
שואל השאלה:
אנשים מה אתם סתומים הם נתנו לי את הכסף *שלהם* ופשוט ביקשו שאלך לקאפטריה לקנות להם את הפלאפל ובתמורה לזה שאני אלך הם יתנו לי 2 שקל מה לא מובן
אנשים מה אתם סתומים הם נתנו לי את הכסף *שלהם* ופשוט ביקשו שאלך לקאפטריה לקנות להם את הפלאפל ובתמורה לזה שאני אלך הם יתנו לי 2 שקל מה לא מובן
אנונימית
יואו שונאת באגים כאלה
בכל מקרה ניסחת את זה בצורה לא ברורה
כיאילו אם זה סבבה לך ללכת בשביל 2 שקל אז ניראלי בסדר
בכל מקרה ניסחת את זה בצורה לא ברורה
כיאילו אם זה סבבה לך ללכת בשביל 2 שקל אז ניראלי בסדר
מנצלים אותך
מאיך שניסחת את זה זה היה נראה שאת שילמת עליהם והם החזירו לך רק 2 שקל
אם הם שילמו על עצמם ואת רק הבאת להם את האוכל אז זה סבבה לגמרי זה לא ניצול
אם הם שילמו על עצמם ואת רק הבאת להם את האוכל אז זה סבבה לגמרי זה לא ניצול
חחח מה עובר על האנשים כאן?
אם את רוצה 2 שקלים קלים אז תעשי את זה
את עקרונית מקבלת תשלום ואת עושה את זה מרצונך החופשי אז לא ברור לי איפה הניצול כאן
אם את רוצה 2 שקלים קלים אז תעשי את זה
את עקרונית מקבלת תשלום ואת עושה את זה מרצונך החופשי אז לא ברור לי איפה הניצול כאן
ככל הנראה שכן.
לקנות אוכל יעלה לך יותר וזה שהם יחזירו לך 2 שקלים זה כלום.
לקנות אוכל יעלה לך יותר וזה שהם יחזירו לך 2 שקלים זה כלום.
אנונימית
אם את רוצה תעשי, 2 שקלים מבחינתי לא משפיעים עליי אז לא הייתי עושה את זה. אבל עקרונית שתדעי שיש בזה משהו קצת נלעג, ואם תסכימי לעשות את זה כמה ימים ברצף ויום אחד לא תרצי זה פתח להצקות, אבל מה שבא לך.
^ אם זה כמו מה שאמרת שאת רק הלכת לקנות וזה מהכסף שלהם והם שילמו לך על זה שהלכת לקנות אז זה ממש בסדר.
אף אחד לא הבין. הם יביאו לה מהכסף שלהם פלוס 2 שקל בשבילה יעני דמי משלוח. לדעתי לא שווה בשביל 2 שקל. רוצים שתעשי את בשבילם ? אז תגידי שיקנו לך גם מנה
אנונימי
שואל השאלה:
סופסוך מישהו הבין ^
סופסוך מישהו הבין ^
אנונימית
אל תתני להם לנצל אותך
לא הבנתמ שיביאו לך כסף שתקני להם בכסך שלהם
ועל הדרך תרוויחי
מה הבעיה כאן
ועל הדרך תרוויחי
מה הבעיה כאן
סופסוף מישהו הבין כי סופסוף ניסחת את זה נכון:)
באותו הנושא: