8 תשובות
רק טוב
שגעון גדלות
תמיד היה לי מחלת נפש לא ועכשיו זה התפרץ
אנונימי
תמיד היה כזה זה לא חדש שזה קורה לו
הוא התחרפן מזה שקים זרקה אותו
אנונימי
כל המחלות נפש שלו מתפרצות
לפי התיאוריה שלי כל זה כי פיט דייוידסון יהודי והוא מתנקם בו בדרך החולנית שלו. אובססיבי לקים
נשמע הגיוני ^
אנונימית
באותו הנושא: