70 תשובות
פשוט להחמיא לדעתי
להחמיא לך, נחמד מצידה להגיד לדעתי.
היא אישה בת 50 רק רצתה להחמיא
זה היה בשביל להחמיא כנראה
לדורות שונים יש מוסכמות חברתיות שונות ומה סבבה להגיד ומה לא
בכל מקרה אם הרגשת לא בנוח את לגמרי יכולה להגיד את זה
מעריכה את המחמאה אבל הרגשתי לא בנוח
לדורות שונים יש מוסכמות חברתיות שונות ומה סבבה להגיד ומה לא
בכל מקרה אם הרגשת לא בנוח את לגמרי יכולה להגיד את זה
מעריכה את המחמאה אבל הרגשתי לא בנוח
להחמיא לך
יש הרבה מבוגרות כאלה הן פשוט מרגישות ממש בנוח אז הן אומרות את זה ולא ממש לא בקטע של הטרדה אלא להחמיא
היום אי אפשר להחמיא לאנשים בלי שיחשבו ישר שמנסים לאנוס אותם..
זה מחמאה חד משמעית
זה מחמאה חד משמעית
זה מחמאה. הדבר האחרון שמעניין אישה בת 50 זה להטריד מישהו.
מה הקטע שלכן תמיד לחפש מי מטריד אתכן
באמת די לקחת כל דבר לכיוון של הטרדה
החמיאו לך תגידי תודה וזהו
כל דבר עכשיו נחשב הטרדה מבחינתכן זה מטומטם וילדותי
באמת די לקחת כל דבר לכיוון של הטרדה
החמיאו לך תגידי תודה וזהו
כל דבר עכשיו נחשב הטרדה מבחינתכן זה מטומטם וילדותי
^ נכון
קצת עצוב שכולם אומרים שזה כדי להחמיא כי אם זה היה גבר בן 50 כולם פה היו אומרים שזה כדי להטריד
אנונימי
מסכים איתי שיש הבדל בין גבר לאשה?^
חוץ מזה הרבה בנות מחפסות האם הוא התכוון ואז לוקחות את זה קשה..מה אכפת לכם מה הוא התכוון הוטרדת-בעיה שצריך לטפל
לא הוטרדת-תמשיכי בחיים.
למה לחפש על התרדות ואז לבכות עליהם?
לא הוטרדת-תמשיכי בחיים.
למה לחפש על התרדות ואז לבכות עליהם?
מחמאה
ברור שהיא החמיאה לך למה שאישה בת 50 תרצה להטריד אותך בזה שהיא אומרת לך שאת יפה
היא רצתה להחמיא אני מנחשת
מן הסתם שלהחמיא, היא ראתה אותך ורצתה להגיד לך את מה שבני אדם אחרים לא מסוגלים להגיד.
אני חושבת שהיא ממש חמודה.
אני חושבת שהיא ממש חמודה.
להחמיא וואו הלוואי עלי
אנונימי
במציאות של היום, אין מה לעשות, יש כל כך הרבה מקרים של הטרדות, אונס וכו'.. ולרוב זה בגלל גברים (אובייקטיבית)
אז אם זה באמת היה גבר בן 50, קודם כל לא היה עולה לי לראש שזה בקטע מטריד אבל עדיין יש את החשש הזה שזה באמת בגלל זה.
סתם דוגמה:
פעם אחת בן אדם בן 50+ בא אליי, הסתכל לי על החזה ואז הוא אמר איזו יפה את.. אז ברור שהוא התכוון לחזה שלי וזה היה מאוד מטריד ובגלל זה אני מבינה את החשש..אבל אם הוא באמת היה מסתכל לי על הפנים ואומר שאני יפה, הייתי מאוד מוחמאת
במציאות של היום, אין מה לעשות, יש כל כך הרבה מקרים של הטרדות, אונס וכו'.. ולרוב זה בגלל גברים (אובייקטיבית)
אז אם זה באמת היה גבר בן 50, קודם כל לא היה עולה לי לראש שזה בקטע מטריד אבל עדיין יש את החשש הזה שזה באמת בגלל זה.
סתם דוגמה:
פעם אחת בן אדם בן 50+ בא אליי, הסתכל לי על החזה ואז הוא אמר איזו יפה את.. אז ברור שהוא התכוון לחזה שלי וזה היה מאוד מטריד ובגלל זה אני מבינה את החשש..אבל אם הוא באמת היה מסתכל לי על הפנים ואומר שאני יפה, הייתי מאוד מוחמאת
האנונימי שכתב "קצת עצוב שכולם אומרים שזה כדי להחמיא כי אם זה היה גבר בן 50 כולם פה היו אומרים שזה כדי להטריד"
דהפאק
אם זה היה גבר בן 50 הייתי חושש
זאת מחמאה אבל אני מבינה אותך
גם אני הייתי מובכת
גם אני הייתי מובכת
אנונימית
להחמיא
אני בטוחה שזה היה בקטע של להחמיא אבל לגיטימי שתרגישי לא בנוח
להחמיא
מחמאה, אבל מוזר שאם זה היה גבר הרוב היו אומרים פה שזה הטרדה
הנה הצביעות חוגגת
פתאום מותר להניח שביא סטרייטית ומחמיאה ולא לסבית ומטרידה
אם זה היה גבר ישר היו אומרים שהוא מטריד, גם אם הוא היה הומו.
אח איך אני אוהב לראות את כל הפוליטקלי קורקט והבולשיט הזה מתפרק ברגע שזה נוגע לנשים, אחלה דאבל סטנדרט.
לשאלה: זה תלוי איך היא אמרה את זה ואיך היא התנהגה, כנ"ל אם זה היה גבר.
"גברים מטרידים יותר, גברים אלימים יותר" ועוד ועוד בולשיט.
לפרוטוקול, אלימות בין גברים לנשים היא בערך באותם שיעורים, מוזמנים לבדוק.
הטרדות? בואו נצא מנקודת הנחה פשוטה שכל אחת היום 'מוטרדת מכל דבר קטן'
"שאלו אותי ברחוב מה השעה, הוא הסתכל לי על התחת אני מוטרדת #me_too"
כשבשורה התחתונה ההבדל בעיניי הבנות בעניים הטרדות, זה לא המילים או המעשים, אלא המבצע.
לא יכול להיות שאם בן אומר לך משהו אחד ובת אומרת לך את אותו דבר, ממשהו אחד את מוטרדת וממשהו אחד לא.
זה רק מראה שההטרדה זה לא מהמעשה, אלא מעצם העובדה שגבר שלא נראה מושך בעינייך פנה אלייך
אסור גזענות, אסור להיות הומופוב, אסור להיות שמנופוב, אסור להעליב אף אחד.
אב רגע, חוץ מגברים, מותר לעשות להם הכל, אלא אם כן הם שחורים, או אסייתים ואז זה גזענות
פתאום מותר להניח שביא סטרייטית ומחמיאה ולא לסבית ומטרידה
אם זה היה גבר ישר היו אומרים שהוא מטריד, גם אם הוא היה הומו.
אח איך אני אוהב לראות את כל הפוליטקלי קורקט והבולשיט הזה מתפרק ברגע שזה נוגע לנשים, אחלה דאבל סטנדרט.
לשאלה: זה תלוי איך היא אמרה את זה ואיך היא התנהגה, כנ"ל אם זה היה גבר.
"גברים מטרידים יותר, גברים אלימים יותר" ועוד ועוד בולשיט.
לפרוטוקול, אלימות בין גברים לנשים היא בערך באותם שיעורים, מוזמנים לבדוק.
הטרדות? בואו נצא מנקודת הנחה פשוטה שכל אחת היום 'מוטרדת מכל דבר קטן'
"שאלו אותי ברחוב מה השעה, הוא הסתכל לי על התחת אני מוטרדת #me_too"
כשבשורה התחתונה ההבדל בעיניי הבנות בעניים הטרדות, זה לא המילים או המעשים, אלא המבצע.
לא יכול להיות שאם בן אומר לך משהו אחד ובת אומרת לך את אותו דבר, ממשהו אחד את מוטרדת וממשהו אחד לא.
זה רק מראה שההטרדה זה לא מהמעשה, אלא מעצם העובדה שגבר שלא נראה מושך בעינייך פנה אלייך
אסור גזענות, אסור להיות הומופוב, אסור להיות שמנופוב, אסור להעליב אף אחד.
אב רגע, חוץ מגברים, מותר לעשות להם הכל, אלא אם כן הם שחורים, או אסייתים ואז זה גזענות
זה אמור להיות מחמאה אבל אישית אם הייתי במקומך הייתי מרגישה מאוד לא בנוח עם זה שבנאדם זר בא ומדבר אליי ככה, לא משנה אם זה גבר או אישה
אבל בממוצע גברים יותר מטרידים מנשים, אי אפשר להיות בטוח בעולם הזה שבכל יום נשים מוטרדות מינית.
אם זה היה גבר, לא הייתי חושבת שהוא מטריד, אני בכללי חושבת שצריך להפסיק למצוא בדברים חיוביים, שלילי.
מחמאה לא אמורה להיות שלילית.
התשובה שלך מתבכיינת לפי דעתי^^^
אתה מנסה להשוות בין נשים לגברים אבל זה לא יעבוד לך.
אם זה היה גבר, לא הייתי חושבת שהוא מטריד, אני בכללי חושבת שצריך להפסיק למצוא בדברים חיוביים, שלילי.
מחמאה לא אמורה להיות שלילית.
התשובה שלך מתבכיינת לפי דעתי^^^
אתה מנסה להשוות בין נשים לגברים אבל זה לא יעבוד לך.
אוי אין לי מושג איך זה להיות אישה? נכון, כי אני לא אישה.
ולך אין מושג מה זה להיות גבר, כי את לא גבר.
לכי תקראי את הביוגרפיה של פמיניסטית קיצונית שהתחזתה שנתיים לגבר כדי לראות איך זה לחיות כגבר, אחרי שנה ו8 חודשים היא התאבדה, היא לא יכלה להתמודד עם היחס של נשים ועם היחס של החברה בכללי.
שנה ו8 חודשים היא שרדה בתור גבר, אז בואי לא ניכנס לזה.
זה לא עניין של מי אוכל יותר חרא, כולם אוכלים חרא תפסיקי להתבכיין על החיים שלך ולהרגיש שאת קורבן של משהו.
אנשים מתים מרעב ומחלות ולא מתלוננים כמו בנות שמישהו הסתכל להם על התחת ברחוב.
ולך אין מושג מה זה להיות גבר, כי את לא גבר.
לכי תקראי את הביוגרפיה של פמיניסטית קיצונית שהתחזתה שנתיים לגבר כדי לראות איך זה לחיות כגבר, אחרי שנה ו8 חודשים היא התאבדה, היא לא יכלה להתמודד עם היחס של נשים ועם היחס של החברה בכללי.
שנה ו8 חודשים היא שרדה בתור גבר, אז בואי לא ניכנס לזה.
זה לא עניין של מי אוכל יותר חרא, כולם אוכלים חרא תפסיקי להתבכיין על החיים שלך ולהרגיש שאת קורבן של משהו.
אנשים מתים מרעב ומחלות ולא מתלוננים כמו בנות שמישהו הסתכל להם על התחת ברחוב.
זו תשובה מאוד מגעילה
אני מניחה שאתה לא יודע איך זה מרגיש כשגבר בן 50 מסתכל לך על האיברים הפרטיים.
ותפסיק להשוות בין נשים וגברים, זה מאוד ילדותי.
אני מניחה שאתה לא יודע איך זה מרגיש כשגבר בן 50 מסתכל לך על האיברים הפרטיים.
ותפסיק להשוות בין נשים וגברים, זה מאוד ילדותי.
להחמיא. הצילו.
יש גם גברים שלא מספרים שהם הוטרדו על ידי נשים בגלל תגובות שנשים לא מטרידות ודברים כאלה אז אי אפשר לדעת בדיוק באיזה צד מטרידים יותר כי בשניהם מטרידים ואת שני הצדדים צריך להפסיק.
לגבי השאלה היא רק רצתה להחמיא לך
לגבי השאלה היא רק רצתה להחמיא לך
אנונימית
תלוי בטון שלה אבל בגדול לא נשמע כאילו היא מנסה להטריד, זה גם תלוי איך את לוקחת את זה וכמה נוח לך עם זה
והנה סטטיסטיקה בעבור כאלו שמחליטים על דעת עצמם מהי הסטטיסטיקה:
an estimated 91% of victims of rape & sexual assault are female and 9% male. nearly 99% of perpetrators are male. 1 this us dept. of justice statistic does not report those who do not identify in these gender boxes.
והנה סטטיסטיקה בעבור כאלו שמחליטים על דעת עצמם מהי הסטטיסטיקה:
an estimated 91% of victims of rape & sexual assault are female and 9% male. nearly 99% of perpetrators are male. 1 this us dept. of justice statistic does not report those who do not identify in these gender boxes.
גם יש נשים שלא מספרות שהן עברו הטרדות מיניות כי לא עושים עם זה כלום, תפסיקו להשוות אלוהים.^^
מחמאה
וברור שזה לא בסדר אבל זה מה שקורה בפועל ובגלל זה נשים מפחדות בממוצע יותר מגברים
היא רצתה להחמיא לך
ברור שגברים מטרידים יותר לפי הסטטיסטיקה
כי לגבר *אסור* להיות מוטרד מינית.
אם אני אגיד למישהו "מישהי נגעה לי בזין ברחוב וזה הטריד אותי" הם יענו "מה אתה הומו, מה אתה מוטרד מזה, הלוואי עליי".
אז לא מדווחים על מקרים.
בין אם זה קורה על ידי גברים אחרים ובין אם זה קורה על ידי נשים.
וכן, גם בפועל כנראה גברים מטרידים יותר, זה לא סותר שום דבר ממה שאמרתי.
בנות חושבות שרק הן לא יכולות ללכת ברחוב בלילה בלי לפחד, אבל גברים הם קורבנות לאלימות פיזית, מעשי שוד, רצח וכו' בשיעורים הרבה הרבה יותר גבוהים, גם אנחנו לא בדיוק יכולים ללכת בלילה ברחוב בלי לפחד או בלי שיהיה לנו משהו להגנה עצמית.
כאילו בחיאת, די להתבכיין בנות, לא כיף לכן להיות בנות? אחלה תתמודדו
להיות גבר זה לא יותר קל, אין פה עניין של השוואה
תפסיקו לחשוב ולהרגיש כמו קורבנות, תשמחו ממה שיש, תשנו את מה שאין ומפריע לכן.
מטרידים אותך? למה את לא קונה גז פלפל? 60 שקל מקסימום זה עולה.
אבל לא, עדיף להמשיך לבכות על מה שקורה במקום פשוט לשנות את זה.
אם כל בת שמוטרדת הייתה שולפת גז פלפל ומרססת, כנראה גם היו הרבה פחות הטרדות.
אתן טוענות שגברים יותר מטרידים, הנקודה היא שאם מתוך 1000 גברים, רק 1 הוא מטרידן, והוא הטריד 1000 בנות, אתן תסתכלו על זה כ1000 בנים מטרידים.
כי לגבר *אסור* להיות מוטרד מינית.
אם אני אגיד למישהו "מישהי נגעה לי בזין ברחוב וזה הטריד אותי" הם יענו "מה אתה הומו, מה אתה מוטרד מזה, הלוואי עליי".
אז לא מדווחים על מקרים.
בין אם זה קורה על ידי גברים אחרים ובין אם זה קורה על ידי נשים.
וכן, גם בפועל כנראה גברים מטרידים יותר, זה לא סותר שום דבר ממה שאמרתי.
בנות חושבות שרק הן לא יכולות ללכת ברחוב בלילה בלי לפחד, אבל גברים הם קורבנות לאלימות פיזית, מעשי שוד, רצח וכו' בשיעורים הרבה הרבה יותר גבוהים, גם אנחנו לא בדיוק יכולים ללכת בלילה ברחוב בלי לפחד או בלי שיהיה לנו משהו להגנה עצמית.
כאילו בחיאת, די להתבכיין בנות, לא כיף לכן להיות בנות? אחלה תתמודדו
להיות גבר זה לא יותר קל, אין פה עניין של השוואה
תפסיקו לחשוב ולהרגיש כמו קורבנות, תשמחו ממה שיש, תשנו את מה שאין ומפריע לכן.
מטרידים אותך? למה את לא קונה גז פלפל? 60 שקל מקסימום זה עולה.
אבל לא, עדיף להמשיך לבכות על מה שקורה במקום פשוט לשנות את זה.
אם כל בת שמוטרדת הייתה שולפת גז פלפל ומרססת, כנראה גם היו הרבה פחות הטרדות.
אתן טוענות שגברים יותר מטרידים, הנקודה היא שאם מתוך 1000 גברים, רק 1 הוא מטרידן, והוא הטריד 1000 בנות, אתן תסתכלו על זה כ1000 בנים מטרידים.
דיי כבר דיי^
זה ממש לא נכון!!!
כל מה שאתה אומר פה פשוט שטויות.
מה זה לגבר אסור להיות מוטרד מינית?
קודם כל אנחנו הרבה יותר מתקדמים היום ולרוב (דרך אגב) כשאומרים איזה הומו ויורדים עליו רק בגלל שהוא סיפר להם שהוא הוטרד מינית, מופנה כלפי גברים, גברים עושים את זה לעצמם.
אני לא שמעתי בחיים אישה אומרת לגבר דבר כזה, בחיים לא.
למה אתם קורבן לאלימות פיזית?
למה אתה קורבן לאלימות פיזית?, מה עשית?
דיי להתבכיין, אתה ליטרלי משווה בין שני המינים מבלי שאתה שם לב לכך.
אתה חושב שזה כל כך קל לחמוק מחוזק פיזי אצל הגבר? אתה חושב שתרסיס פלפל יעזור לנו?
אתה חושב שיש זמן להוציא תרסיס פלפל כשבן אדם תופס אותך חזק?
תגיד אתה רציני?
ברור שאנחנו נסתכל על זה בצורה שגויה כי להטריד בן אדם זה לא בסדר אז צריך שיהיה לנו את הפחד הבסיסי הזה, צריך לדעת שיש הזויים בחוץ ולהתכונן בהתאם.
זה ממש לא נכון!!!
כל מה שאתה אומר פה פשוט שטויות.
מה זה לגבר אסור להיות מוטרד מינית?
קודם כל אנחנו הרבה יותר מתקדמים היום ולרוב (דרך אגב) כשאומרים איזה הומו ויורדים עליו רק בגלל שהוא סיפר להם שהוא הוטרד מינית, מופנה כלפי גברים, גברים עושים את זה לעצמם.
אני לא שמעתי בחיים אישה אומרת לגבר דבר כזה, בחיים לא.
למה אתם קורבן לאלימות פיזית?
למה אתה קורבן לאלימות פיזית?, מה עשית?
דיי להתבכיין, אתה ליטרלי משווה בין שני המינים מבלי שאתה שם לב לכך.
אתה חושב שזה כל כך קל לחמוק מחוזק פיזי אצל הגבר? אתה חושב שתרסיס פלפל יעזור לנו?
אתה חושב שיש זמן להוציא תרסיס פלפל כשבן אדם תופס אותך חזק?
תגיד אתה רציני?
ברור שאנחנו נסתכל על זה בצורה שגויה כי להטריד בן אדם זה לא בסדר אז צריך שיהיה לנו את הפחד הבסיסי הזה, צריך לדעת שיש הזויים בחוץ ולהתכונן בהתאם.
נשמע שאתה זה שמאשים את החברה וכל דבר אבל בוכה באותו זמן, לאישה אין שום השפעה על זה שהיא מוטרדת, על התפיסה החברתית שאתה מציג אפשר לשנות אבל לשנות את זה שיש אנשים שבאים ומטרידים בחוץ כל הזמן לא
את זה שגם גברים יכולים להפגע בהחלט אפשר לשנות את התפיסה הזאת, ולא צריך לזלזל תוך כדי בפגיעות מיניות "מינוריות" יותר
את זה שגם גברים יכולים להפגע בהחלט אפשר לשנות את התפיסה הזאת, ולא צריך לזלזל תוך כדי בפגיעות מיניות "מינוריות" יותר
אולי תפסיקו עם ההשוואות האלה, זה לא עוזר בשום דבר. שני הצדדים יכולים להיות קורבנות וגם שני הצדדים יכולים לגרום לדבר הזה אז מספיק כבר. אין הבדל בין אם זה בת או בין אם זה בן כן אולי בנים מטרידים יותר אבל זה גם ידוע שאם בן היה אומר שמישהי הטרידה אותו לא יעשו עם זה יותר מידי (זה קרה לאחד מהחברים שלי לצערי) וזה גם קורה אצל בנות שלא תמיד עושים עם זה דברים וגם הן לא תמיד מספרות אז במקום לריב ולעשות את כל ההשוואות האלה תבינו שזה קורה בכל צד וזהו, במקום לחשוב מי יותר מסכן תחשבו איך אפשר לשנות את הדבר הזה
אנונימית
לא משווה בין מה שקורה, משווה בעצם העובדה של2 המינים חרא ואת מפספסת את הנקודה.
כמה פעמים הלכת ברחוב וגבר תפס אותך חזק באמצע הרחוב?
רוב ההטרדות שבנות מדברות עליהן כיום הן מילוליות
כל מיני "הוא התחיל איתי ואמרתי לו ללכת והוא המשיך לדבר לי על התחת"(שזה כמובן לא בסדר, אבל בשביל זה בדיוק יש את הספריי פלפל)
למה אני קורבן לאלימות פיזית? כי אסור להרביץ לנשים כמובן אז גם שודדים מרגישים רע לשדוד אישה, אז הם יורים בגבר ולוקחים לו את הארנק, זה עד כדי כך פשוט.
2 המינים עוברים חוויות שונות, אבל בשורה התחתונה הם סובלים אותו דבר מהחוויות האלה בלי צורך להשוות.
האם אלימות מינית יותר גרועה מאלימות פיזית? אני לגמרי לא בטוח, ועצם זה שהיום זה "ברור מאליו" שאם מישהו מדבר לך על התחת יותר גרוע מלהישדד ברחוב ע"י מכות מאלת מתכת, זה רק מראה כמה הדור היום עוצם עיניים לגבי כל מה שקשור לגברים.
כמה פעמים הלכת ברחוב וגבר תפס אותך חזק באמצע הרחוב?
רוב ההטרדות שבנות מדברות עליהן כיום הן מילוליות
כל מיני "הוא התחיל איתי ואמרתי לו ללכת והוא המשיך לדבר לי על התחת"(שזה כמובן לא בסדר, אבל בשביל זה בדיוק יש את הספריי פלפל)
למה אני קורבן לאלימות פיזית? כי אסור להרביץ לנשים כמובן אז גם שודדים מרגישים רע לשדוד אישה, אז הם יורים בגבר ולוקחים לו את הארנק, זה עד כדי כך פשוט.
2 המינים עוברים חוויות שונות, אבל בשורה התחתונה הם סובלים אותו דבר מהחוויות האלה בלי צורך להשוות.
האם אלימות מינית יותר גרועה מאלימות פיזית? אני לגמרי לא בטוח, ועצם זה שהיום זה "ברור מאליו" שאם מישהו מדבר לך על התחת יותר גרוע מלהישדד ברחוב ע"י מכות מאלת מתכת, זה רק מראה כמה הדור היום עוצם עיניים לגבי כל מה שקשור לגברים.
תקשיבו, אתם בכיף מוזמנים לחשוב שאני מתבכיין, אני לא צריך את האישורים שלכם על איך לחיות את החיים שלי.
אתם פשוט מפספסים את הנקודה שאני מנסה להעביר, שבמקום לבכות על המצב שלכן, תשנו אותו במקום לצפות שהעולם ישתנה
אתם פשוט מפספסים את הנקודה שאני מנסה להעביר, שבמקום לבכות על המצב שלכן, תשנו אותו במקום לצפות שהעולם ישתנה
להחמיא, כנראה המילה "תענוג" הפכה את זה לקצת מוזר אבל את יודעת אנשים זקנים ואוצר מילים מוזר חחח
אבל משם זה מתחיל, ממילים קטנות, מנגיעות קטנות, בקשות לא גדולות ומשם זה מתדרדר ומתדרדר ואני לא צריכה לפרט
לכן צריך לטפל בהטרדות מהתחלה ולא לחכות שיקרו דברים גרועים יותר
לכן צריך לטפל בהטרדות מהתחלה ולא לחכות שיקרו דברים גרועים יותר
אני חושבת שכנראה להחמיא אין עוד סיבה
חחח אם זה היה גבר בטוח הייתם מתייחסים חזה כהטרדה
להחמיא
למה להטריד
למה להטריד
אם זה היה בחור צעיר זה בהחלט היה יכול להיות הטרדה,
נשים מבוגרות היעוד שלהם בעולם פה זה להחמיא לצעירים...לא?
נשים מבוגרות היעוד שלהם בעולם פה זה להחמיא לצעירים...לא?
מי אמר בחור צעיר?
מה אם זה היה גבר בן 50?
מה אם זה היה גבר בן 50?
להחמיא
נכון, אבל זה לא
חמודה אבל לא הטעם שלי
אנונימי
מישהי פה מנסה לסחוט מאיתנו מחמאות בדרך יצירתית ;)
אנונימי
^^^ אני רק אומר שאם זה כן היה אז התגובות פה ממש לא היו נראות ככה
צודק לגמרי
שואל השאלה:
יצאתם פה מפרופורציות, לא דיברתי על הטרדה בשום צורה.
יצאתם פה מפרופורציות, לא דיברתי על הטרדה בשום צורה.
שאלת בתיאור אפ זה בקטע מטריד
מצטערת שעברת את זה...
אנשים רעים
אנשים רעים
אנונימי
להחמיא היא רק אישה בת 50
חח היא נשמעת בדיוק כמו אמא שלי, שבת חמישים פלוס
להחמיא כנראה
להחמיא כנראה
לא כל דבר זו הטרדה די להגזים כבר
סך הכל אישה החמיאה לך
סך הכל אישה החמיאה לך
זה מטריד לדעתי התגובות פה צבועות רצח אני יודע שאם זה היה גבר בן 50 כולם היו מתחילים לעשות דרמה ולהגיד מצטערים שעברת את זה
שוב פעם
יש הבדל בין גבר לאשה^
יש הבדל בין גבר לאשה^
גברים ממש לא מטרידים יותר סתמו
נתנאל^^ בסדר, מה ההבדל ואיך הוא קשור פה
זה לא אומר שנשים לא מטרידות וכל הגברים כן
זה לא אומר שנשים לא מטרידות וכל הגברים כן
מסכים ממש עם שלמות זה אוברייטד.
לשאלה שלך, למרות שזה כבר לא רלוונטי
היא החמיאה לך. גם אם זה היה מבוגר בן 50 זו הייתה מחמאה. יצא לי לשמוע מהמון מבוגרים, גברים או נשים שאני נראה טוב ומעולם לא הייתה להם כוונת הטרדה. מבוגרים אוהבים להחמיא לילדים
לשאלה שלך, למרות שזה כבר לא רלוונטי
היא החמיאה לך. גם אם זה היה מבוגר בן 50 זו הייתה מחמאה. יצא לי לשמוע מהמון מבוגרים, גברים או נשים שאני נראה טוב ומעולם לא הייתה להם כוונת הטרדה. מבוגרים אוהבים להחמיא לילדים
^^^^^בדיוק אני ממש מסכימה עם מטאליסט גאה
אתם צודקים שהיום קוראים לכל דבר קטן הטרדה וזה באמת כבר מוגזם, אבל אם היא הייתה אומרת שגבר אמר לה את זה הייתם אומרים ישר שזה לא בסדר ושזה מטריד, אז כשבחורה אומרת את זה זה סבבה? בעיקר אם היא בת 50 זה מטריד מאוד
אבל שוב זה לפי נקודת המבט של זה שכל מטריד, לדעתי גם אם גבר וגם אם אישה אומרים את זה זה בסדר, אולי קצת מוזר, אבל זה במטרה להחמיא.
אתם צודקים שהיום קוראים לכל דבר קטן הטרדה וזה באמת כבר מוגזם, אבל אם היא הייתה אומרת שגבר אמר לה את זה הייתם אומרים ישר שזה לא בסדר ושזה מטריד, אז כשבחורה אומרת את זה זה סבבה? בעיקר אם היא בת 50 זה מטריד מאוד
אבל שוב זה לפי נקודת המבט של זה שכל מטריד, לדעתי גם אם גבר וגם אם אישה אומרים את זה זה בסדר, אולי קצת מוזר, אבל זה במטרה להחמיא.
אנונימית