5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא בצבא אני בגיל 20 פלוס
אנונימית
שואל השאלה:
אין פטור לבנאדם שעבר משבר ולא יכל לעבוד
אנונימית
את צריכה ואם יש לך דרך להוכיח שלא קיבלת את ההודעה או שניסית ליצור קצר לגבי זה ולא ענו לך אז יש אפשרות שיבטלו לך
כן את צריכה. ממש דופקים אותנו
ממליצה לך להתייעץ עם עורך דין שמבין בנושא/לבדוק באתר כל זכות
בסטיפס אני מאמינה שאין הרבה שידעו לתת לך מידע מדוייק.
באותו הנושא: