12 תשובות
trust no one למה שוק שחור שאורגינל אתה יכול למכור בסביבות 260 אלף דולר
שואל השאלה:
וואו! אז למה אנשים לא עושים את זה?
אנונימי
כי אני לא רוצה לחיות בידיעה שחסר לי חלק בגוף
שואל השאלה:
אבל זה לא מביא למוות
לא?
אנונימי
אפשר להסתדר עם כליה אחת אבל אם היא תדפק לי אז וואלה הלך עליי
^^^^היום רוב התרומות החוקיות של כליות מתבצעות בהתנדבות, אתה לא יכול ללכת לבית חולים, לתרום כליה ולצפות לקבל מעל חצי מיליון שקל...
שואל השאלה:
אז אין דבר כזה
למה אתם אומרים שיש?
אנונימי
כן, יש אפשרות למכור
ובשוק השחור זה יכול להגיע עד 120 אלף דולר
לא חושבת שעושים את זה בתשלום..
בטח, כליה עולה בערך 260k דולר
יש, אפשר לתרום, לקונים שמוכנים לשלם את הסכום העצום הזה