7 תשובות
תשאלי אותו
יום בלעדיו
אנונימי
אם את שואלת את זה
שואל השאלה:
^ לגבי זה אני עונה לו בשניות כשאני בטלפון לא כשאני עסוקה
אני רכזת בתנועת נוער אז תמיד שאני מקבלת הודעות כשאני עסוקה אני מתסכלת לראות אם זה הורים, אבל אם זה הוא אני בדרך כלל לא עונה
בלעדיו וואלה כן יהיה שיברון לב ענק הוא החבר הכי טוב שלי ואני אוהבת אותו בטירוף, אבל אני בן אדם מאוד עצמאי ומאוד שיודע להעסיק את עצמו אז אני יודעת שאני אהיה בסדר אחרי שאתגבר
אבל אני רואה אותו רק פעם בשבועיים בגלל בשנת שירות אז אני חושבת עליו מלא ורק מחכה לפגוש אותו שוב
ואני חושבת עליו המון פעמים מהיום
וואלה אם הוא לא כותב לי יותר מכזה 10 שעות ורואה שהיה מחובר (למרות ששנינו סיכמנו שזה בסדר כי שנינו לפעמים נכנסים לשנייה לוואטצאפ יוצאים ורוצים לענות כמו שצריך אחד לשני) אז אני מתבאסת קצת חושבת אולי עשיתי משהו לא טוב
זה להיות מאוהבת או אובססיבית
^ לגבי זה אני עונה לו בשניות כשאני בטלפון לא כשאני עסוקה
אני רכזת בתנועת נוער אז תמיד שאני מקבלת הודעות כשאני עסוקה אני מתסכלת לראות אם זה הורים, אבל אם זה הוא אני בדרך כלל לא עונה
בלעדיו וואלה כן יהיה שיברון לב ענק הוא החבר הכי טוב שלי ואני אוהבת אותו בטירוף, אבל אני בן אדם מאוד עצמאי ומאוד שיודע להעסיק את עצמו אז אני יודעת שאני אהיה בסדר אחרי שאתגבר
אבל אני רואה אותו רק פעם בשבועיים בגלל בשנת שירות אז אני חושבת עליו מלא ורק מחכה לפגוש אותו שוב
ואני חושבת עליו המון פעמים מהיום
וואלה אם הוא לא כותב לי יותר מכזה 10 שעות ורואה שהיה מחובר (למרות ששנינו סיכמנו שזה בסדר כי שנינו לפעמים נכנסים לשנייה לוואטצאפ יוצאים ורוצים לענות כמו שצריך אחד לשני) אז אני מתבאסת קצת חושבת אולי עשיתי משהו לא טוב
זה להיות מאוהבת או אובססיבית
אנונימית
תנסי להבין האם הבעיה היא שאת אובססיבית או שאין לך אמון, יש הבדל
שואל השאלה:
אה ממש יש לי אמון בו, לא יודעת איך זה הובן ממה שכתבתי
אה ממש יש לי אמון בו, לא יודעת איך זה הובן ממה שכתבתי
אנונימית
קראתי מה שכתבת ואת לא נשמעת לי אובססיבית או תלותית בכלל
קודם כל זה סופר הגיוני לענות לו מהר זה לא אומר שאת אובססיבית גם אני עונה מהר אם אני יכולה לחבר שלי ולחברות שלי בכללי כי אני אוהבת אותם
וגם כתבת שבלעדיו זה יהיה קשה אבל בסוף את תתגברי וזה הכי לא תלותי או אובססיבי
וזה שאת רואה אותו פעם בשבועיים ומתגעגעת זה הכי הגיוני בעולם במיוחד שאת רחוקה מהבית
בקטע של הווטסאפ אז זה נראה לי יותר חוסר ביטחון? ( לא בקטע של לשפוט )
קודם כל זה סופר הגיוני לענות לו מהר זה לא אומר שאת אובססיבית גם אני עונה מהר אם אני יכולה לחבר שלי ולחברות שלי בכללי כי אני אוהבת אותם
וגם כתבת שבלעדיו זה יהיה קשה אבל בסוף את תתגברי וזה הכי לא תלותי או אובססיבי
וזה שאת רואה אותו פעם בשבועיים ומתגעגעת זה הכי הגיוני בעולם במיוחד שאת רחוקה מהבית
בקטע של הווטסאפ אז זה נראה לי יותר חוסר ביטחון? ( לא בקטע של לשפוט )