8 תשובות
טסט פנימי בשיעור 26
וסהכ 31/2 שיעורים
וסהכ 31/2 שיעורים
פנימי בשיעור 33 בערך סה"כ 50 שיעורים 5 טסטים
אנונימית
שואל השאלה:
אתם ביקשתם מהמורה את הטסט הפנימי או שהוא קבע?
אתם ביקשתם מהמורה את הטסט הפנימי או שהוא קבע?
אנונימי
ביקשתי
לא תבקש לא יקבעו לך
לא תבקש לא יקבעו לך
עדיין לא עשיתי טסט פנימי אבל בעיקרון המורה שלי רוצה להגיש אותי כאילו הוא אמר שהוא יבדוק מתי הבוחן יוכל לעשות לי והוא אמר את זה בסביבות השיעור ה50 נראה לי אולי טיפה לפני
שיעור של שעה נחשב שיעור וחצי^
טסט פנימי בשיעור 29 וסהכ 34/5 שיעורים
עשיתי שיעורים של שעה (מינימום של 19 בשביל טסט)
טסט פנימי בשיעור 17
סך הכל עשיתי 21 שיעורים ועברתי טסט ראשון
טסט פנימי בשיעור 17
סך הכל עשיתי 21 שיעורים ועברתי טסט ראשון
באותו הנושא: