6 תשובות
זה באג זה אמור להיות מתוקן
אנונימית
אם השאלה ישנה מדי אז אי אפשר לענות עליה יותר
הן כנראה ישנות מידי אז זה לא נותן
תנסי לבדוק אם יש עידכונין או לאפס שוב
שואל השאלה:
אני מתכוונת על שאלות של היום
אולי זה באג, אם את מהדפדפן תנסי לרענן את העמוד. אם את מהאפליקציה תסגרי אותה ותפתחי מחדש