8 תשובות
לחכות ולטעום
עכשיו לחכות שיתבשל
טטעמי בטח יצא טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אבל עשיתי טוב,?
אבל עשיתי טוב,?
אנונימית
עשית טוב
^^ אכן עשית מעולה
שואל השאלה:
טעמתי והפסטה קצת קשה מה לעשות??
טעמתי והפסטה קצת קשה מה לעשות??
אנונימית
אם הפסטה קשה תחכי עוד קצת ותבדקי כל כמה דקות כדי שלא יתבשל יותר מדי
וכדאי לך להוסיף מלח
וכדאי לך להוסיף מלח
אנונימית
באותו הנושא: