8 תשובות
לחכות ולטעום
עכשיו לחכות שיתבשל
טטעמי בטח יצא טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אבל עשיתי טוב,?
אנונימית
עשית טוב
^^ אכן עשית מעולה
שואל השאלה:
טעמתי והפסטה קצת קשה מה לעשות??
אנונימית
אם הפסטה קשה תחכי עוד קצת ותבדקי כל כמה דקות כדי שלא יתבשל יותר מדי
וכדאי לך להוסיף מלח
אנונימית