7 תשובות
הוא עדיף מכולם כי יש לו נסיון, אבל הוא לא ימין, וזה לא טוב.
מעולה
מקווה שירסק את מערכת המשפט המושחתת
ושננהג כפי שנהגה ממשלת הבזיון של בנט לפיד
העם אמר את דברו נמאס מהריפוי של יאיר לפיד והאחים המוסלמים צריך פה בטחון
דבר ראשון יש לו הרבה מאוד ניסיון בממשלה,
ודבר שני הוא גם היחידי שיכול להחזיק ממשלה בטוחה ובריאה לישראל.
שכולם בוחרים אותו שוב ושוב ואז מתלוננים שהממשלה חרא
שיאכלו את הדייסה שהם בישלו
אחלה
לא ממש אכפת לי כל עוד משרד החוץ יעשו עבודה טובה לשם שינוי