7 תשובות
זה קצת יותר מידי
זה לא כזה מוגזם זה בסדר, אולי אם זה ככה כל יום עדיף לוותר על הספגטי עם הגבינה, עדיף כריך עם גבינה וכל השאר זה סבבה
זה הרבה קלוריות ואוכל יחסית לא בריא, אבל הכמות בסדר גמור לדעתי.
אנונימית
זה ממש לא מוגזם. מה שכן, אם הכמויות האלו מפריעות לך תוסיפי ליטר לכמות המים היומית שלך ותתחילי להתאמן מדי פעם, משנה את המצב פלאים :)
שואל השאלה:
איזה אימונים אני יכולה לעשות בבית?
כי ההורים ממש הפחידו אותי עם זה שאני יכולה להרוס לעצמי את הגוף אם אני לא עושה תרגילים נכון..
איזה אימונים אני יכולה לעשות בבית?
כי ההורים ממש הפחידו אותי עם זה שאני יכולה להרוס לעצמי את הגוף אם אני לא עושה תרגילים נכון..
אנונימית
נכון, אז תעשי ריצה פעמיים בשבוע
העיקר שטעים לך! זה לא כמות מוגזמת..
אבל אם את רואה שאת עולה במשקל וזה מפריע לך את יכולה לעשות אימונים.
אפשר לעשות ריצות/הליכות, קפיצה בחבל (שורף המון קלוריות), אימונים בבית (יש המון אפליקציות), חדר כושר, אופניים
בקיצור מה שבא לך בהצלחה!
אבל אם את רואה שאת עולה במשקל וזה מפריע לך את יכולה לעשות אימונים.
אפשר לעשות ריצות/הליכות, קפיצה בחבל (שורף המון קלוריות), אימונים בבית (יש המון אפליקציות), חדר כושר, אופניים
בקיצור מה שבא לך בהצלחה!
באותו הנושא: