8 תשובות
שואל השאלה:
ולא בקטע רע פשוט רוצה להבין
כייף להם בחברת בנות יותר
כי יש כאלה שרוצים שיהיה להם הרבה אופציות לסקס / מגע נשי / שיחה עם אישה בפלרטוטים שנותנת להם מרגוע / וכל מיני כאלה.
מונע מהם להרגיש בודדים. אני לא ממש רואה את הפואנטה בזה. מבחינתי ידידה היא לא פחות מבת זוג פוטנציאלית, אם היא לא אז היא סתם מישהי שאני מכיר.
4AM
זה אותו הדבר כמו בנות גם הם יש להם מלא ידידים מלא חברים מה נעשה
שואל השאלה:
מה זה עושה להם? זה יכול לחשב ניצול?
מגע נשי או פלטרוט איזה מרגוע זה נותן להם?
שואל השאלה:
פשוט זה מרגיע להם את היצרים המינים שלהם?
מה אכפת לך תתעסקי בעניינים שלך את לא מדברת עם מלא גברים?
אנונימי