6 תשובות
לא נראלי שהוא יודע מה זה אושר עד חח
אבל בסדרה הוא ממשיך לקנות שם כי שם זה המיץ עגבניות הכי זול ביבנה!
(לפי מה שאני זוכרת)
חח
ואולי זה יותר זול
3~3
כי אז הוא לא יוכל להתלונן, והמהות שלו בחיים זה להתלונן
איזה עבודה את עושה עליו
3~3
בגלל שהמיץ עגבניות שם הכי זול ביבנה. ככה הוא אמר באחד הפרקים בסדרה
כי יותר זול שם