4 תשובות
כן, הוא ממש מתוק
כן
אגב, איזו להקה זו?
אגב, איזו להקה זו?
אנונימית
שואל השאלה:
tri.be!
להקה מהממת ולא מוכרת בכלל):
tri.be!
להקה מהממת ולא מוכרת בכלל):
אנונימית
כן- זה ממש חמוד.
באותו הנושא: