16 תשובות
1. לענות על השאלה הזאת זה לא חוקי, יש חוק נגד עידוד פגיעה עצמית בישראל
2. אני מבין מאיזה מקום את באה אבל לפגוע בעצמך לא יעזור אלא רק יחמיר, מנסיון
2. אני מבין מאיזה מקום את באה אבל לפגוע בעצמך לא יעזור אלא רק יחמיר, מנסיון
אל תפגעי בעצמך עד שניסית את כל שאר הדרכים.
דווקא פסיכולוג יכול לעזור לך להבין את מה שאת צריכה לעשות בשביל להתמודד עם קושי שיש לך.אמנם זה תהליך איטי אבל תלמדי איך להרגיש טוב יותר ממה שהרגשת שתעברי אותו. פגיעה עצמית לא תעזור לך, אגב מה שאת צריכה זה רצון לעזור לעצמך.
לכי לפסיכולוג הוא יעזור לך
לפגוע בעצמך בשביל צומי זה נוראי משהו לא בסדר במוח שלך
אפשר לקבל צומי מדברים אחרים
לפגוע בעצמך בשביל צומי זה נוראי משהו לא בסדר במוח שלך
אפשר לקבל צומי מדברים אחרים
רק לא זה, בבקשה.
יש דרכים אחרות כמו להסביר להורים שלך שזה באמת דחוף.
אבל פליז רק אל תפגעי בעצמך,
זה לא הפתרון.
יש דרכים אחרות כמו להסביר להורים שלך שזה באמת דחוף.
אבל פליז רק אל תפגעי בעצמך,
זה לא הפתרון.
^^שום דבר לא בסדר במוח שלה. כשאנשים נמצאים במצבים כאלה הם צריכים שישימו אליהם לב, והם ינסו להשיג את זה בכל מחיר.
לשאלתך, אל תפגעו בעצמך, הכי טוב זה ללכת לפסיכולוג.ית אומרת לך מניסיון, הייתי במצב שלך. זה אולי לא יפתור את הבעיות כמו בקסם אבל יהיה גורם שמבין באמת ויודע לעזור לך, זה יעזור לך להבין מה קורה.
לשאלתך, אל תפגעו בעצמך, הכי טוב זה ללכת לפסיכולוג.ית אומרת לך מניסיון, הייתי במצב שלך. זה אולי לא יפתור את הבעיות כמו בקסם אבל יהיה גורם שמבין באמת ויודע לעזור לך, זה יעזור לך להבין מה קורה.
אנונימית
לפגוע בעצמך זאת הדרך הכי גרועה לקבל תשומת לב!! אל תעשי את זה בחיים
ואם את רוצה תבואי לפרטי יש לי מה לומר לך
ואם את רוצה תבואי לפרטי יש לי מה לומר לך
אל תפגעי בעצמך, זה בכלל לא "פיתרון" שאת אמורה לחשוב עליו.
מנסיון פסיכולוג לגמרי יכול לעזור במצבים כאלו, לשתף ולפרוק, לקבל עזרה ועצות זה הפיתרון שאת צריכה לחשוב עליו.
אל תחשבי על לפגוע בעצמך בשביל שישימו לב - באמת, אני בטוחה ב100 אחוז שתצטערי על זה.
אני כאן בשבילך ובבקשה אם את מרגישה שקשה תפני אליי, אני לחלוטין אשמח להיות שם בשבילך בכל רגע נתון.
מנסיון פסיכולוג לגמרי יכול לעזור במצבים כאלו, לשתף ולפרוק, לקבל עזרה ועצות זה הפיתרון שאת צריכה לחשוב עליו.
אל תחשבי על לפגוע בעצמך בשביל שישימו לב - באמת, אני בטוחה ב100 אחוז שתצטערי על זה.
אני כאן בשבילך ובבקשה אם את מרגישה שקשה תפני אליי, אני לחלוטין אשמח להיות שם בשבילך בכל רגע נתון.
וואו קודם כל מבין אותך ברמות מזדהה עם זה ואם את רוצה לדבר על זה בפרטי חופשי באמת אני ינסה לעזור לך
ב.תקשיבי לי טובב אל תפגעי בעצמך בחיים גם מניסיון וגם שזה יהרוס לך עוד יותר את החשק לחיות אסור לך לעשות את זה לעצמך באמת שלא
ג.בנוגע לבודדת כל אחד באיזה שהוא מקום מרגיש בודד גם אני בודד ( מאוד) אבל מקווה שזה יעבור בבקשה אל תפגעי בעצמך תנסי לדבר על זה עם אנשים ( אפשר איתי) אבל אל תפגעי בעצמך
ב.תקשיבי לי טובב אל תפגעי בעצמך בחיים גם מניסיון וגם שזה יהרוס לך עוד יותר את החשק לחיות אסור לך לעשות את זה לעצמך באמת שלא
ג.בנוגע לבודדת כל אחד באיזה שהוא מקום מרגיש בודד גם אני בודד ( מאוד) אבל מקווה שזה יעבור בבקשה אל תפגעי בעצמך תנסי לדבר על זה עם אנשים ( אפשר איתי) אבל אל תפגעי בעצמך
המשטרה תתקשר להורים שלך עכשיו
היי אנונימית,
את מספרת שאת נמצאת במצוקה ומתקשה לקבל את העזרה לה את חושבת שאת זקוקה.
את כותבת שאת משתפת את אבא שלך ומישהי מבי"ס והוא מנסה להשיג לך עזרה מקצועית, אבל זה לוקח יותר מדי זמן. את אומרת שאת זקוקה לשינוי אבל לא מפרטת וחושבת שלפגוע בעצמך יקדם עניינים. נשמע שאת באמת אובדת עצות אבל פגיעה עצמית היא מסוכנת ויכולה להוביל אותך למקומות אליהם לא התכוונת להגיע.
קוראים לי דין ואני עובדת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת.
אשמח, אם תרגישי בנוח, שתפני אליי בפרטי- אני כאן במידה ותרצי לשתף, להתייעץ ואולי לנסות ולחשוב ביחד מה יכול לעזור לך.
את יכולה גם לכתוב למייל שלנו [email protected]
לפנות אלינו באינסטגרם ובטיקטוק- elem.digital
או להכנס לצ'אט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-רביעי בין 20:00-24:00 https://www.yelem.org.il/ או בצ'אט בוואטסאפ 054-9424062.
דין מעלם דיגיטל
את מספרת שאת נמצאת במצוקה ומתקשה לקבל את העזרה לה את חושבת שאת זקוקה.
את כותבת שאת משתפת את אבא שלך ומישהי מבי"ס והוא מנסה להשיג לך עזרה מקצועית, אבל זה לוקח יותר מדי זמן. את אומרת שאת זקוקה לשינוי אבל לא מפרטת וחושבת שלפגוע בעצמך יקדם עניינים. נשמע שאת באמת אובדת עצות אבל פגיעה עצמית היא מסוכנת ויכולה להוביל אותך למקומות אליהם לא התכוונת להגיע.
קוראים לי דין ואני עובדת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת.
אשמח, אם תרגישי בנוח, שתפני אליי בפרטי- אני כאן במידה ותרצי לשתף, להתייעץ ואולי לנסות ולחשוב ביחד מה יכול לעזור לך.
את יכולה גם לכתוב למייל שלנו [email protected]
לפנות אלינו באינסטגרם ובטיקטוק- elem.digital
או להכנס לצ'אט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-רביעי בין 20:00-24:00 https://www.yelem.org.il/ או בצ'אט בוואטסאפ 054-9424062.
דין מעלם דיגיטל
קישורים מצורפים:
אנונימית יקרה,
קורא בתשומת לב את שכתבת ומתכווץ מכך שקיימת לך אפילו מחשבה לפגוע בעצמך.
מבין שאת חשה מוצפת כעת. חוסר הכוחות הנפשיים ללימודים, הבדידות ותחושת חוסר תשומת הלב כלפייך וחוסר ההבנה של הקרובים לך את מצבך הנפשי והעצבות שאת חשה.
כל אלו בוודאי מכבידים עלייך מאוד.
רוצה לומר לך שייתכן ודווקא החלטתך להושיט יד בפוסט האמיץ הזה, יחד עם אמירתך כי את מעוניינת בשינוי - תפתח לך פתח להקלה.
אמירתך האמיצה, ייתכן ומצביעה על כך שעמוק בפנים קיימת בך תחושה שהדברים ניתנים לשינוי והקלה רגשית למרות הריקנות היא דבר שיש לו היתכנות.
רוצה לספר לך שאני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
אנחנו מפעילים באתר שלנו פודקאסטים בנושאים שונים ובכללם בנושא דיכאון:
https://sahar.org.il/depression/
בנוסף, אני מזמין אותך אל הצ'אט שלנו, צ'אט אישי ואנונימי לחלוטין. בצ'אט נוכל להקשיב, להבין יותר ולנסות ולתמוך.
מתאר לעצמי שאוזן קשבת וכתף להישען עליה הם דבר שיכול להקל על תחושותיך ומועקותיך - ולו במעט.
אל תישארי עם המועקות לבדך. פורקן המעמסות שעל ליבך יכול ונושא ערך משל עצמו ולעיתים מחולל הקלה בלתי מבוטלת על הנפש..
אני מצרף את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד...
בואי. מחכים לך. אפילו כבר הערב. אם תרצי.
שלך,
מתנדב סה"ר
קורא בתשומת לב את שכתבת ומתכווץ מכך שקיימת לך אפילו מחשבה לפגוע בעצמך.
מבין שאת חשה מוצפת כעת. חוסר הכוחות הנפשיים ללימודים, הבדידות ותחושת חוסר תשומת הלב כלפייך וחוסר ההבנה של הקרובים לך את מצבך הנפשי והעצבות שאת חשה.
כל אלו בוודאי מכבידים עלייך מאוד.
רוצה לומר לך שייתכן ודווקא החלטתך להושיט יד בפוסט האמיץ הזה, יחד עם אמירתך כי את מעוניינת בשינוי - תפתח לך פתח להקלה.
אמירתך האמיצה, ייתכן ומצביעה על כך שעמוק בפנים קיימת בך תחושה שהדברים ניתנים לשינוי והקלה רגשית למרות הריקנות היא דבר שיש לו היתכנות.
רוצה לספר לך שאני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
אנחנו מפעילים באתר שלנו פודקאסטים בנושאים שונים ובכללם בנושא דיכאון:
https://sahar.org.il/depression/
בנוסף, אני מזמין אותך אל הצ'אט שלנו, צ'אט אישי ואנונימי לחלוטין. בצ'אט נוכל להקשיב, להבין יותר ולנסות ולתמוך.
מתאר לעצמי שאוזן קשבת וכתף להישען עליה הם דבר שיכול להקל על תחושותיך ומועקותיך - ולו במעט.
אל תישארי עם המועקות לבדך. פורקן המעמסות שעל ליבך יכול ונושא ערך משל עצמו ולעיתים מחולל הקלה בלתי מבוטלת על הנפש..
אני מצרף את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד...
בואי. מחכים לך. אפילו כבר הערב. אם תרצי.
שלך,
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
אל פשוט אל, את תתחרטי על שעשית את זה בעתיד עם תעשי את זה, זה באמת יהרוס לך את החיים אז פשוט אל תעשי את זה
לא לפגוע בעצמך
לפגוע בעצמך בגלל צומי זה ככ לא הדרך. את יכולה להתמכר לזה וקשה לצאת מזה
תדברי איתם ואם את יכולה אז לכי לפסיכולוג או לכל טיפול שיעזור
לפגוע בעצמך בגלל צומי זה ככ לא הדרך. את יכולה להתמכר לזה וקשה לצאת מזה
תדברי איתם ואם את יכולה אז לכי לפסיכולוג או לכל טיפול שיעזור
אף פעם אף פעם על תפגעי בעצמך!!
תנסי להסביר להורים שלך לעומק מה את צריכה ואיזה עזרה את צריכה.
משאיר פה קו לתמיכה נפשית במקרה שאת צריכה: 1-800-30-30-12
תנסי להסביר להורים שלך לעומק מה את צריכה ואיזה עזרה את צריכה.
משאיר פה קו לתמיכה נפשית במקרה שאת צריכה: 1-800-30-30-12
הי, את בסדר? איך את?
באותו הנושא: