4 תשובות
מסכים עם התשובה הראשונה.
הוא מתנהג בחוסר בגרות והוא יבין את זה מתישהו,
כשהוא יבין את זה - שישלח לך הודעה.
את רק לא ענית לו, את יודעת כמה אני לא עונה לאנשים? חח
כי הוא טמטמבל ; \
תשלחי לו הודעה "שתהיה מוכן לשמוע את מה שיש לי להגיד ולא להסיק מסקנות, תתקשר"
ושהוא יתקשר והוא יתקשר תאמיני לי, תסבירי לו הכל.