4 תשובות
מסכים עם התשובה הראשונה.
הוא מתנהג בחוסר בגרות והוא יבין את זה מתישהו,
כשהוא יבין את זה - שישלח לך הודעה.
הוא מתנהג בחוסר בגרות והוא יבין את זה מתישהו,
כשהוא יבין את זה - שישלח לך הודעה.
את רק לא ענית לו, את יודעת כמה אני לא עונה לאנשים? חח
כי הוא טמטמבל ; \
תשלחי לו הודעה "שתהיה מוכן לשמוע את מה שיש לי להגיד ולא להסיק מסקנות, תתקשר"
ושהוא יתקשר והוא יתקשר תאמיני לי, תסבירי לו הכל.
ושהוא יתקשר והוא יתקשר תאמיני לי, תסבירי לו הכל.