67 תשובות
עדיין בגדר שמועות.. אבל הוא אדם משוגע אז אני לא מופתע ממה שהוא אומר
הוא סתם מטומטם ומחפש תשומת לב.
יש לי כמה דברים שאני רוצה להגיד עליו אבל אני לא רוצה להיות שיחסמו אותי
לשאלתך: מזעזע
חדמש בן אדם הזוי.
דעתי הוא שהוא ז*נה של פירסום.. באמת. הוא כל כך נואש ליחס וצומי.. מוכן לעשות הכל בשביל זה! כולל ךמכור את אמא שלו.. זה עצוב וקשה לצפייה ומעורר רחמים.
מאז שקים זרקה אותו ובגדה בו הוא התחרפן מסכן
אנונימי
הוא משוגע לגמרי
צריך טיפול נפשי
^^קים לא בגדה בו. היא התחילה לצאת עם אנשים אחרי שהם היו פרודים, והוא זה שהיה סטוקר ואיים עליה ועל בני הזוג שלה. גם גבר אלים, גם אנטישמי וגם אפס.
אנונימית
השם ישמור
הוא סתם מחפש צומי יעבור לו נכון לעכשיו הוא הופך את עצמו לבדיחה ותכלס? בכבוד הוא גם ככה ילד קטן..
הוא לא עושה את זה בשביל צומי
הוא עושה את זה כי הוא חולה נפשית
הבעיה היא שזה אחריותו לטפל בעצמו ולקחת תרופות ולטפל בזה כמה שהוא יכול
לא לשכוח שלבנאדם יש בעיות נפשיות לא מטופלות
זה לא תירוץ להיות בנאדם חרא אבל זה כן הסבר להתנהגות שלו
לדעתי זה נוראי כי הוא מעורר עם השטויות שלו גל אנטישמי בעולם אבל אני גם לא מאשימה אותו/שונאת אותו כי ברור שזה בנאדם לא בקו הבריאות
אני לא נושמת
אני כבר לא יהיה מופתעת לשמוע על שום דבר שהוא יעשה
מי אמר שאסור לשנות את השם להיטלר?
זה היה שם המשפחה שלו בכלל
^ לא חוקי בישראל.
בחו''ל זה כן חוקי.
כן אנשים ירדו מהפסים לעשות דבר כזה פירושו להעתיק שם משפחה של אדם מאוד רע
שיהנה לא מעניין
^^ פתחתי גוגל.
הוא לא חוקי במדינות מסוימות, בניהן ישראל.
לא בכל העולם. אם הוא ירצה לשנות הוא יוכל.
^^^^^ ועכשיו ראיתי שערכת את התשובה.
לא חסר חולי נפש, שאפילו מעריצים את היטלר.
אל תשכחי שאנשים יכולים לשנות את השם לעצמם, גם אם לא נולדו איתו.
עם כל הכסף שיש לו זה ממש לא יעניין אותם. הוא פשוט ישלם להם. בדיוק כמו שמוציאים אנשים מהכלא עם ערבות
שהוא רוצה יחס ואתם נותנים לו
הוא מה???
הבן אדם איבד את זה לגמרי
^ממש אבל
אנימת מה
מישהו פה רוצה יותר צומת לב מהאחיות מלול
ידוע שהוא ניאו נאצי, האמת מגיע לו ללכת לעזעזאל
שישנה הוא סתם מגזים
הבנאדם מחליף שם כמו גרביים. רק לא מזמן שינה את השם שלו ל'יה'. ותכלס, אין לו באמת משהו נגד יהודים. הוא סתם עושה את זה כדי למשוך את התשומת לב של קים כי יש לה איזשהו קשר ליהדות
הוא לא בריא בלי קשר
למה אתם נותנים לזה תשומת לב ?
טרול מטומטם שרוצה צומי. זה מה שהוא. לא להתייחס
איש הזוי שמחפש במה בכל מקום בעולם
התקשורת חייבת להבין שאין מקום בכלל לתת לדבר הזה במה
תינוק בן 30
כמה בעיות נפשיות שהוא חייב לטפל בהם ובמקום זה הוא עושה יותר גרוע
השואה זה דבר שקרה
וגם אם יש אנשים שלא מאמינים לזה בעולם
השואה זה אחד הדברים שאין לזלזל/לצחוק או כל דבר אחר עליהם
לא מופתעת
בושה
פשוט בושה
לא שמעתי על זה עד עכשיו ואני דיי בטוחה שזה גם לא חוקי
פסדר בואו תגזימו כולה הבנאדם לא אוהב אותנו אפשר לחשוב שהוא היחיד
לא יודעת למה ,יש לי תחושה שילכו אחריו הרבה בסוף יהיה שואה
אנונימית
לא מפתיע
ידוע שהוא סובל מבעיות נפשיות
ואט מה הוא משנה?
רוצה צומת לב
גועל נפש בושה שלא חוסמים אותו
אני לא תומכת במה שהוא אומר.. אבל קחו דברים בפרופורציות, הוא אדם לא בריא בנפשו והוא לא מודע למה שהוא אומר.
כשהוא היה שפוי הוא תמך בנו כמה פעמים
לא צריך לתת לזה במה בכלל, הוא לא שפוי ליטרלי
וואטפק למה מהה
הוא מה????
אני בוכה מה
הוא צריך כדורים
מה- זה מזעזע ואני גם בטוחה שהוא לא יכול, לא נראלי חוקי
הבן אדם צריך טיפול!!
איפה קראתם את זה ?
שאני לא מבינה איך עוד לא הכניסו את הפסיכי הזה למוסד סגור
האמת שמטומטם ומשוגע ופסיכופט ומפגר זה רק הקצה של התיאור שלו אבל אין לי כח ששוב יחסמו אותי אז עדיף שלא הגיד
אני לא בטוחה שזה אפשרי כי זה נמצא ברשימת השמות בארה"ב שאסור לבן אדם לתת שם לילדים שלו, אולי זה גם רלוונטי לשינוי שם
אנונימית
בן אדם נוראי
עוד זוכרת לפני איזה עשור על הדברים שהוא עשה לטיילור סוויפט וזמרות אחרות
תמיד היה ככה
צריך להתעלם מימנו ולא לתת לו במה
דעתי שהוא חולה והוא חייב לטפל בעצמו נקודה.
הוא בן אדם נוראי אבל המוזיקה שלו טובה ואני יודעת לעשות הפרדה בין המוזיקה לאומן ואני לא אפסיק לשמוע אותה כי הוא חרא. כבן אדם הוא נוראי כיוצר הוא מטורף
הבנאדם השתגע לגמרי די ברור
שאני לא מבינה למה עדיין לא מאשפזים אותה בכפייה הוא מתנהג כמו ילד שאמא ואבא מתייחסים יותר לאח שלו מאשר אליו ואז עושה דברים מפגרים בשביל צומי הבן אדם חולה בראש
מטומטם ודפוק
מה לעזאזל
זה באמת??
בן אדם מזעזע.
דעתי היא שהוא צריך להפסיק להיות כזה טיפש ולהבין את מה שיוצא לו מהפה.
הןא ליטרלי הורס את כל מה שהיה לו ומגיע לו שהחיים שלו יהרסו עם הדעות האלה והפה המגעיל שלו הוא השתגע ממש לאחרונה ולא צריך לתת לו במה
הוא סתם נתפס על היהודים
לגמרי