8 תשובות
כן
בגלל שהם הרבה יותר נוחים.
הבד יותר נוח, יש יותר כיסים והגזרה של המכנס גבוהה לא כמו אצל המדי בנות שהיא ממש נמוכה
בגלל שהם הרבה יותר נוחים.
הבד יותר נוח, יש יותר כיסים והגזרה של המכנס גבוהה לא כמו אצל המדי בנות שהיא ממש נמוכה
שואל השאלה:
ולמה בנות רותות את גזרה הגבוה?
ולמה בנות רותות את גזרה הגבוה?
אנונימי
כי גזרה נמוכה לא נוחה בכלל
לי כרגע יש מכנס גזרה נמוכה ואני בקושי זזה בו ואני כל הזמן צריכה להרים אותו
זה סיוט המכנס הזה
לי כרגע יש מכנס גזרה נמוכה ואני בקושי זזה בו ואני כל הזמן צריכה להרים אותו
זה סיוט המכנס הזה
גם יש רק שתי כיסים מסכנים מאחורה וזהו
זה לא ספציפי על חודש מסוים.
אולי יש פטור לזה.
ואם אין לפעמים אפשר להשיג בטעות או שמקבלים ממישהו.
יש שיטה אבל עדיף שלא תעשי אותה
בסוף כולן יעשו את זה ויהיה מחסור במכנסיים של גברים והם לא יכולים ללבוש של נשים כמו שאת יודעת
למה רק לנשים מותר פלוסים? הקלות בטירונות, שיער ארוך.
לכל מין יש מינוסים ופלוסים. אז קיבלנו מכנסיים יותר נוחים. ממש גורמים לך להוריד את השיער עם הבלורית הפרטי שלך והזקן שגידלת ואהבת 5 שנים.
אולי יש פטור לזה.
ואם אין לפעמים אפשר להשיג בטעות או שמקבלים ממישהו.
יש שיטה אבל עדיף שלא תעשי אותה
בסוף כולן יעשו את זה ויהיה מחסור במכנסיים של גברים והם לא יכולים ללבוש של נשים כמו שאת יודעת
למה רק לנשים מותר פלוסים? הקלות בטירונות, שיער ארוך.
לכל מין יש מינוסים ופלוסים. אז קיבלנו מכנסיים יותר נוחים. ממש גורמים לך להוריד את השיער עם הבלורית הפרטי שלך והזקן שגידלת ואהבת 5 שנים.
לפי הנחיה כן אבל מעניין אם זה באמת נכון נדע רק באוגוסט כמו שעבדו על כולנו שהחל מיולי 21 יהיה כל המידוצ בנות גזרה גבוה ולא היה
מדי בנים נוחים פי אלף ממדי בנות
מדי בנים נוחים פי אלף ממדי בנות
אנונימי אמנם אומרים לך להוריד את הזקן אבל המדים לא לוחצים לך על הביצים...
המדי בנות פשוט לוחצים לנו על האיבר מין, זה למה הם לא נוחים.
אני לקחתי מידה מאוד גדולה ומכוערת כדי שלא ילחץ לי.
ולשאלה - אין לי מושג, אני כבר השתחררתי, אבל תבדקי אולי באתר צה"ל מאיזה גיוס מתחילים לחלק את זה. אם זה מתחיל מהגיוס שלך, תתעקשי על זה בבקום כי זה הרבה יותר נוח.
המדי בנות פשוט לוחצים לנו על האיבר מין, זה למה הם לא נוחים.
אני לקחתי מידה מאוד גדולה ומכוערת כדי שלא ילחץ לי.
ולשאלה - אין לי מושג, אני כבר השתחררתי, אבל תבדקי אולי באתר צה"ל מאיזה גיוס מתחילים לחלק את זה. אם זה מתחיל מהגיוס שלך, תתעקשי על זה בבקום כי זה הרבה יותר נוח.
אנונימית
^בואי לא נשווה שלוחצים לך איבר מחוץ לגוף שמדים לא טובים יכול לגרום לקלקול שלהם, מול איבר נשי שהגוף יחסית מגן עליו.
אבל מסכים שזה אכן יכול להיות לא נוח אם זה גורם ל"קפ"ק"
אבל מסכים שזה אכן יכול להיות לא נוח אם זה גורם ל"קפ"ק"