14 תשובות
זה בסדר גמור, תעשו מה שמרגיש לכם נכון.
לדעתי פחות אבל תעשו מה שבאלכם. זאת החלטה ובעיה שלכם
^טם זה היה נפול זה היה בסדר כשהגבר הוא הבוגר זה בסדר חוץ מזה הבנות 15 של היום ממש לא תמימות יש להם בערך אותו ראש, ילד בן 15 וילדה בת 15 זה לא אותו דבר בנות יותר בוגרות בראש
כן הגיוני לגמרי
זה סבבה
מה שאת מרגישה זה בסדר
הפוך*
חוקי? כן.
מוזר? לפי דעתי גם כן.
מוזר? לפי דעתי גם כן.
מה שעושה לך טוב
רק שיהיה חוקי. בבקשה
לא
אנונימית
אני חושבת שזה בסדר
אנונימית
לא מה מילא הפוך אבל זה הזוי
באותו הנושא: