5 תשובות
אוקיי תנסי ליצור נושאים משותפים ולא הבנתי כאילו אלה הסנוביות של הכיתה כי אם כן עדיף 2 חברות אמיתיות מאשר 6 מזוייפות
שואל השאלה:
לא לא בכלל לא סנוביות, הן אחלה אבל במקום לנסות להתגמש הן מתנהגות כמו ילדות, ההיא לא רוצה 6 בחדר כי זה הרבה, הזאת לא רוצה לישון עם אנשים שהיא לא מכירה..
סתם איתן עוד אני אהיה חייבת לדבר, אבל מה הסיכוי להתחבר לכיתה?
אנונימית
רבים פשוט תהיה נחמדה עם חיוך רחב ואם הן לא סנוביות אז יש לך חברות חדשות מזל טוב
שואל השאלה:
חחחח תןדה רבה
ושאלה אחרונה!! אחת החברות שלי אמרה לי שאם אני זורמת איתה אז מתי שמבקשים מתנדב אנחנו נתנדב, זה מועיל לדעתך? כאילו בואי יש בנות שהן הכי קלאס ולא זורמות לכל דבר ועדיין יש הרבה אנשים סביבם.. אז כאילו לא יודעת אם לעשות את זה, אני מעדיפה להביע דעה בדיונים האלה מאשר לעשות משהו פעיל שכל העיניים עליי, אבל תכלס צריך לעשות משהו משמעותי כדי שישימו לב אלינו
אנונימית
ברור שכן לא רק שזה עוזר לך זה גם עוזר לאחרים למה לא