11 תשובות
אין לזבוב בינה והוא לא מפותח כמו אדם.
ולכן אין רגש סביבו, אם זבוב מת אף אחד לא מרגיש צער לגבי מותו
לעומת אדם שמת
ולכן אין רגש סביבו, אם זבוב מת אף אחד לא מרגיש צער לגבי מותו
לעומת אדם שמת
כמו כן נמשל הדבר לתוחלת חיים, זבוב חי גג שנה
אדם יכול לחיות 100 שנה.
אדם יכול לחיות 100 שנה.
כי זבובים לא מתקשרים בדרך שאנחנו יכולים להבין, ככה שאין לנו יכולת להזדהות איתם
שואל השאלה:
^^גם זבובים מתרבים
^^גם זבובים מתרבים
אין באמת איזו סיבה
בני אדם החליטו שהחיים של בני אדם הכי חשובים, אז ככה זה.
האיסור לרצוח גם הגיע מבני אדם
בני אדם החליטו שהחיים של בני אדם הכי חשובים, אז ככה זה.
האיסור לרצוח גם הגיע מבני אדם
כי אין לנו יכולת להזדהות איתם. גם כלבים הם כביכול נחותים מאיתנו, אבל אף אחד לא היה חושב שזה בסדר להרוג אותם, כי אנחנו יכולים להזדהות עם הכאב שלהם.
כי בן אדם יכול להקים משפחה ולתרום הרבה יותר?
כמובן אבל שאסור להרוג בעלי חיים סתם ככה- צער בעלי חיים.
כמובן אבל שאסור להרוג בעלי חיים סתם ככה- צער בעלי חיים.
העולם נברא בשביל האדם ולא בשביל הזבוב, ולכן אם הזבוב מפריע לנו אז אפשר להרוג אותו, אני לא כ"כ יודעת את הלכות צער בעלי חיים בעל פה אבל זה הרעיון
בלי זבובים לא היינו מתקיימים
אז כל שרשרת המזון היתה נופלת
כי בני אדם תופסים מעצמם בעלי מעמד גבוה יותר משאר החיות
באותו הנושא: