5 תשובות
^המודל 3 יותר מהירה מהמודל y מבחינת ביצועים
בגדול מבחינת התמורה לכסף המודל 3 לונג ריינג הכי שווה
שאר הדגמים סתם יקרים
אמא שלי קנתה את המודל 3 פרפורמנס כשהדגם הזה עלה 250,000 ועכשיו מוכרים אותו ביותר מ300,000
וזה כבר לא שווה יחסית למחיר
ולגבי אספקה מהירה
יש באתר של טסלה רכבים שהם למכירה שנמצאים כבר בארץ ולא בהזמנה
פשוט צריך לחפש באתר שלהם אני לא זוכר בדיוק איפה זה שם
בגדול מבחינת התמורה לכסף המודל 3 לונג ריינג הכי שווה
שאר הדגמים סתם יקרים
אמא שלי קנתה את המודל 3 פרפורמנס כשהדגם הזה עלה 250,000 ועכשיו מוכרים אותו ביותר מ300,000
וזה כבר לא שווה יחסית למחיר
ולגבי אספקה מהירה
יש באתר של טסלה רכבים שהם למכירה שנמצאים כבר בארץ ולא בהזמנה
פשוט צריך לחפש באתר שלהם אני לא זוכר בדיוק איפה זה שם
אנונימי
שואל השאלה:
אתה אומר שאני יכול להשיג טסלה כבר עכשיו? בלי להמתין שנה?
אתה אומר שאני יכול להשיג טסלה כבר עכשיו? בלי להמתין שנה?
אנונימי
צריך לבדוק באתר אם יש עכשיו טסלות למכירה בארץ
ובלי קשר יש גם אנשים שמוכרים ביד 2
ובלי קשר יש גם אנשים שמוכרים ביד 2
אנונימי
מבחינת יופי המודול 3
אבל מבחינת ביצועים מודול y
אבל מבחינת ביצועים מודול y
שואל השאלה:
דגם אחשלי
דגם אחשלי
אנונימי
באותו הנושא: